1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb een HTC HD7 en een Dell Venue Pro.

    Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat de Radar 2 dagen met de batterij kan doen. Mijn HD7 (stuk groter scherm) red het al bijna een dag met normaal gebruik. De Radar heeft ook nog eens een betere batterij erin. Dus twee dagen zou heel goed mogelijk zijn.
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je ook nog antwoord geven hierop? Had m'n post aangepast.

    Heb jij je HD7 gewoon in je broekzak of is ie daar te groot voor?
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als je landinstellingen gewoon op Nederland staan is er niets aan de hand volgens mij.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    HD7 past perfect in mijn broekzak, 4,3" is precies goed voor mij. Groter hoeft niet.

    Regio gebondenheid is er niet echt, als je een VS live id hebt (dus @live.com) dan heb je meer mogelijkheden. Alleen bepaalde dingen zoals toetsenbord (T9) is niet in het Nederlands. Ook op een live.com account kan je gewoon bij alle Nederlandse apps, andersom als je dus een @live.nl account hebt zijn er wel een paar dingen die niet meer werken zoals de Music Marketplace.

    @Hoosie
    Nee zo werkt het helaas niet, WP7 kijkt naar waar jij je @LIVE.(nl, com etc) hebt geregistreerd. Dus voor .com in de VS, en voor .nl in Nederland.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dus ik zou mijn 10 jaar oude hotmail adres niet kunnen gebruiken? Dat is wel jammer en ook erg apart!
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jawel die kan je gewoon onder Accounts toevoegen dus als mailbox instellen, maar volgens mij moet je om je WP7 toestel in te stellen een @LIVE.nl of @LIVE.com account hebben, dit heeft te maken met Skydrive en extra dingen die @live wel hebben en @hotmail niet. Maar helemaal zeker kan ik dit niet zeggen, want is al een hele poos geleden dat ik mijn telefoons moest instellen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je hebt dan gewoon een NL hotmail account. Hangt van je adres gegevens af. Als je bij je xbox live id ook gewoon de nl market place hebt is er niets aan de hand
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke dan is er niks bij mij aan de hand :)

    Damn wil graag een nieuwe telefoon uitzoeken! Zit ook misschien te denken aan de Lumia 710, deze heeft zelfde specs als de 800, alleen is stukken goedkoper. Sim only met dat toestel lijkt mij ook wel interessant.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sowieso is het altijd slimmer om een telefoon te kopen dan er een met abonnement. De aanschaf is in een keer wel meer, maar je kan dan altijd zelf nog de provider kiezen zoals Simyo waar je per maand voor 250min/sms + 1gb aan data maar rond de 15 euro betaald inplaats van 30/40 euro per maand.
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja is altijd goedkoper, maar als je bijvoorbeeld een Lumia 800 neemt is het bedrag is ineens zo groot wat je moet betalen, hoewel het uiteindelijk toch goedkoper is.

    Waar halen jullie nieuws over WP7 vandaan? WP7.nl ken ik al.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Tweakers.net en Nu.nl
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat het er wel aan ligt welke telefoon je aanschaft.

    Ik betaal bijvoorbeeld de 1ste 9 maanden € 20,00, daarna € 38,50. Dus ik ben totaal € 757,50 kwijt. Mijn toestel kost los € 450,00 (Sensation XE). Ik moet dan dus een abonnement zien te vinden voor € 12,81 pm om op hetzelfde bedrag uit te komen als ik een los toestel koop met een simonly abonnement. Ik heb bij dit abonnement 300 belminuten, 1400MB internet en onbeperkt SMS-en.

    Tenzij je bij het afsluiten van een simonly abonnement ook acties hebt waarbij je bijvoorbeeld de 1ste 6 maanden korting krijgt (dat weet ik eigenlijk helemaal niet), dan weet ik niet of het altijd goedkoper is om een toestel te kopen.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Eerst altijd op www.winrumors.com, helaas is die gast ermee gestopt. Dus nu idd WPcentral en Tweakers.

    Heb je inderdaad wel gelijk in, maar ik haal mijn telefoons nooit in de winkel. Meestal via eBay of Marktplaats. :) Dus dan scheelt het behoorlijk wat, heb mijn HD7 bijvoorbeeld voor 390 euro gekocht, en hij was toen nog 550 euro in de winkel. Hij komt wel uit Duitsland maar daar merk je niks van, daarnaast zat de factuur er nog bij die gast had hem voor 550 gekocht een week nadat hij hem op Marktplaats had gezet. :)
     
  15. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Informatie over nieuwe update . Wel handig dat het eventueel mogelijk is om folders te maken.

    Vandaag even in de MM geweest om me licht te orienteren. HTC Titan vind ik te groot, de grootte van de Lumia 800 lijkt me perfect.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor de liefhebber, Wordfeud is in de Marketplace verkrijgbaar.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe is de agenda met WP7 toestellen? Zie je je afspraken van de dag op het moment dat je toestel vergrendeld is? Kan je je agenda ook op de PC bijwerken?
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja en ja.

    Agenda punten worden zowel op het lockscreen, en op de livetile weergegeven. Daarnaast word alles via Skydrive in de cloud gezet en kan je al je afspraken ook op je pc terug zien, sterker je kan ervoor kiezen om een mailtje te krijgen in je inbox zodra je een afspraak hebt je kan dan zelf instellen wanneer of hoelaat je op de hoge wil komen van de afspraak.

    Daarnaast is natuurlijk Office 1 van de punten waar de concurrentie niet tegenop kan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina