1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    FFS, net gebeld met Bol.com, moeten de vragen doorspelen... ben benieuwd.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet of je dit en dit al gelezen hebt...

    Zou het hier in Nederland dan toch nog goedkomen met WP? Want dit is het land van de kudde dieren (Android fanboys en Apple hooligans!)
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Is fake ;)

    Heb nu paar dagen de Lumia 920, totaal niet te zwaar of lomp, best zielig van de reviewers maar goed.
    Waar ik me wel aan irriteer is de gare trilmotor die gammel voelt en herrie maakt..
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Had ik gelezen ja, maar wat heb ik daar nou aan?

    Uit Duitsland importeren lukte niet goed, nu in Nederland ook al vertraging. Terwijl ik 7 december besteld had.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Maareh, er is nog niks meer bekend over die WP8 smartphone van Nokia die op de ZuneHD gaat lijken?

    Moet ie wel een scherm groter dan 4,3" hebben, heb nu een telefoon met een 4,5" scherm en anders word het te priegelig :p.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zeg niet dat je daar wat aanhebt, alleen dat het dus een reden heeft dat de 920 bijna niet verkrijgbaar is. Te weinig telefoons geleverd, en de vraag te hoog.

    Die Zune HD telefoon was een concept, wie weet of Nokia daar verder mee gaat zoals toen ook in het bericht stond heeft Nokia recht (en interesse) tot het design van de Zune HD.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb net een bevestiging gehad dat hij verzonden wordt. 8)

    Knap dat ze bij Bol.com na twee dagen een nieuwe levering hebben. :lol:

    In ieder erg blij. Kom maar op!
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah fijn, eindelijk heb je hem dan.

    Misschien hebben ze eerst gekeken hoe het met de pre-orders ging, en hadden ze allang genoeg telefoons. Geen idee hoe dat gaat bij bol.com.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik zit bij Coolblue op kantoor bij het abonnementen-team, en die hebben het megadruk met de 920's. Veel teveel pre-orders, dus veel boze klanten :+ Ben benieuwd of dit en beetje een omslagpunt wordt voor Nokia
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik hoop het, Nokia moet het natuurlijk wel overleven!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    OKé wtf, ik hoor niets als ik met iemand bel. Fijn zo'n nieuwe telefoon. 8) Als je er mee zou kunnen bellen enzo... Gelukkig loste aan/uit zetten het op, maar is wel schrikken als je net iets nieuws hebt. :p
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zal ik de HTC 8S voor 270,- oppikken? Of zitten er nadelen aan de phone en kan ik beter wat meer uitgeven? Supergoede foto's of extreem goed beeld boeit me niet zo erg.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Zou even wachten tot Maart, in Februari is het MWC waar waarschijnlijk aardig wat toestellen worden aangekondigd.
    Was zelf ook in de overweging om een 8S te halen maar er zaten toch wat te veel nadelen aan.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het zijn telefoons. Iedere maand komt er wel een betere deal op de markt. Moet nu toch echt een phone hebben anders ga ik gek worden.

    Wat zijn de nadelen?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Laat mij raden :

    Te klein scherm, geen high-end, geen android, geen custom shit?
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Dude, ik ben echt geen Android fanboy ofzo 8).


    Matige accu duur, matige camera, geen verwisselbare batterij en een matig scherm.
    Zijn eigenlijk alleen wat kleine puntjes, voor de rest is het een prima telefoon.
    Vind de Lumia 620 ook tof maar geen idee wanneer ie te koop is.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D was ook een geintje!

    De Lumia 620 is idd een erg mooi toestel, maar verwacht daar ook geen high-end specs voor want het is een low/mid-end toestel.

    - Li-Ion 1300 mAh battery
    - 5 MP, 2592х1936 pixels, autofocus, LED flash
    - 480 x 800 pixels, 3.8 inches (~246 ppi pixel density)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo, nu twee dagen van m'n Lumia 920 kunnen genieten.

    Mijn voorlopige meningen zijn als volgt.

    + Scherm. Het is scherp, kleurrijk. En zo fijn dat je nu de verschillende formaten van tegels kan instellen. Heerlijk.
    + Nokia apps. Navigatie, city lens, panaroma. Dank u!
    + De lens zelf. Niet de scherpste foto's (nog steeds niet...), maar wel low light en dat levert goede resultaten op.
    + Xbox Music. Gewoon vanaf je telefoon hele albums downloaden of streamen, of kopen mits je geen abbo hebt (ik wel).
    + Office. Verbeterd, een flinke vooruitgang t.o.v. WP7. Overzichtelijker, sneller, gebruikersvriendelijker.
    + Hij ziet er zo lekker uit. Vandaag een aantal mensen gesproken die hem ook echt even wilde vasthouden. 8)
    + Portemonnee-app waarin je PayPal, CreditCard en je abbo (in mijn geval T-Mobile) kan beheren.

    - Batterij. Loopt toch vrij snel leeg en heb de telefoon niet eens extreem veel gebruikt vandaag. Batterijbesparing is wel geavanceerd en ook een mooie oplossing, maar had liever een sterkere batterij gehad.
    - De tegels op normaal formaat lijken echt gigantisch. Kunnen er maar 3 onder elkaar op scherm, dan moet je al gaan scrollen.
    - Geluid is niet optimaal. Zeker wanneer het start is het krakerig.
    - Nog altijd geen gapless playback van muziek, af en toe korte pauzes tussen nummers.
    - Kan op school nog altijd geen wi-fi instellen en nu werkt ook mijn mail niet meer, omdat Microsoft niet de juiste protocollen toevoegt (die Android en iOS wel gewoon ondersteunen en écht vanzelfsprekend zijn).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina