1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    BijWP8 kan dat ja, ik heb dagelijks een andere Bing achtergrond.
     
  2. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Updates zijn inmiddels geïnstalleerd. Je kunt nu dus inderdaad kiezen tussen je eigen foto, of de Bing-feed. Ik had gehoopt dat iedere app hem kon aanpassen, maar helaas.
    Verder zijn er nu in totaal 20 accent kleurtjes en natuurlijk het mooiere startscherm. Wel erg mooi, die nóg grote blokken \o/
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja naast het home screen is er de optie tot Bing die het lock screen dan een wallpaper geeft, was al bekend dat het geen grote update was maar ik ben er blij mee. Lime theme heb ik nu weer ingesteld, bij Mango was deze niet zo mooi van kleur als nu bij 7.8, en ook het re-sizen van de Tiles is handig er past nu veel meer op zonder veel te hoeven scrollen.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Update ook binnen voor mijn HTC :)
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Waar ik mij ook bij deze update mateloos aan heb geïrriteerd is de communicatie van zowel Microsoft als alle bedrijven die WP toestellen leveren. HTC zei gisteren nog op Twitter dat ze (nog) geen updates naar 7.8 gingen uitvoeren. Hoeveel werk is het dan als je de cable trick na een paar keer wel de update binnen krijgt? Niet normaal toch dat wij gebruikers opzoek moeten naar manieren om die updates wel te pushen (zonder HTC, Samsung, Nokia etc) Er gingen eerst ook nog geruchten dat de oudere toestellen deze update niet zouden krijgen, gelukkig was dat niet zo maar al dat gezeik rond elke update hoop dat MS en al die telefoonmakers eens beter communiceren met hun klanten (ons dus gebruikers!)
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je rustig zou wachten krijg je gewoon een pop-up binnen drie weken dat je hem kan updaten. Dat doen ze om gebruikerstevredenheid hoog te houden, mocht er namelijk vandaag iets mis gaan dan kunnen ze hem altijd nog terug rollen bij het kleine gedeelte mensen die op dag 1 de update krijgt. We hoeven als gebruikers niks op te zoeken om een update te pushen, maar dat willen we natuurlijk wel omdat we geen 3 weken geduld hebben.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat snap ik, maar het gaat mij voornamelijk om de communicatie van de bedrijven die ronduit slecht is. En daardoor worden er dus rare geruchten in de wereld geholpen over dat sommige toestellen de update niet zouden krijgen (waaronder ook de HD7) wat uiteindelijk dus niet het geval is want ik draai nu ook 7.8.

    En rustig wachten had ik idd na al die maanden geen zin meer in, logisch lijkt mij. :p
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker logisch, ik zit nu ook de hele tijd m'n internet te disconnecten :p Heb er al 2!

    Tsja, er is voor zover ik weet geen officiele communicatie geweest over de release date, en dat van de HD7 was een bericht van HTC, dus de fout ligt bij hen. Ik vind iig niet dat MS hier grote fouten gemaakt heeft.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt die fout ligt ook bij HTC, de enige die goed communiceert met hun gebruikers is Nokia. Die hebben zelfs een filmpje gisteren uitgebracht waarop ze gebruikers duiden dat er een update is, de rest van de telefoonmakers zijn gewoon raar bezig. Uiteraard snap ik dat ze liever zien dat je een nieuwe telefoon van hun merk koopt, maar niet iedereen heeft geld (en ook zin) om elk jaar een nieuwe te kopen. Ik hou voorlopig nog mijn HD7, en het schijnt dat er nog een update komt na 7.8. Maar eind dit jaar switch ik toch ook over op WP8, dan heb ik mijn telefoon 3 jaar en dan hou ik hem naast een WP8 toestel.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit toont het grote nadeel aan van niet zelf je eigen hardware uitbrengen, HTC en Samsung verprutsen het behoorlijk.

    De aanhouder wint, update nr. 3 is aan het installeren _O_

    /edit: \o/ nieuwe startscherm is geil, en Bing achtergrond is ook lachen :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Draai sinds gisteravond ook 7.8 nadat de 2e update ongeveer 100 pogingen nodig had met het bekende truukje! Startscherm is ideaal op deze manier, kan veel meer kwijt op een veel kleiner stuk.
    Verder nog maar weinig veranderingen gezien op een aantal veranderde icoontjes na. Dit weekend maar eens goed induiken!
     
  12. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Gisteren de knoop doorgehakt en van mijn Android toestel ( HTC One V ) overgeschakeld naar windows 8 phone.
    Nokia Lumia 820 gekocht incl draadloos laadstation.
    Moet tot nu toe zeggen, alle apps dat ik gebruikte zijn er ook voor de windows Phone.
    Nokia drive werkt ook ideaal alleen een app kan ik niet vinden.

    Zou graag een app willen hebben om te kunnen zien hoeveel data ik gebruik per maand ( op de 3g verbinding ).
    Verbruiksmeter staat nog niet in de store.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nokia Counters.
    [​IMG]
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog niet uitgebracht voor WP8 helaas..
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah ok dacht dat die al uitgebracht was, heb me trouwens vergist zie ik het heet dan niet meer Nokia Counters maar Data Sense.

    Artikel erover. Zelf hou ik het gewoon in de gaten op mijn provider, maar vind het wel raar dat zo'n app er nog niet is.
     
  16. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Data sense is er ook nog niet, ja ik hou het ook in de gaten bij mijn provider gewoon maar zoon app is altijd handig. Dat sheelt weer een paar stappen dan naar provider site tegaan en inloggen etc.

    Verder ben ik toch aangenaam verrast over windows Phone. werkt echt stukken sneller als mijn vorige android toestel.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand anders ook opgemerkt dat als je een podcast stopt hij de volgende keer niet meer verdergaat waar je gebleven bent? Heb er last van sinds 7.8 :|
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik draai op mn 7.8 met verbruiksmonitor van nokia zelf.
    Wat is er trouwens allemaal bijgekomen met 7.8, ik merk alleen de nieuwe startscherm en dat de iconen grpter zijn :+
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En Bing kan je lockscreen sieren. Maar idd het was ook geen grote update was bekend meer voor het design dat nu aansluit op WP8.

    Maar er gaan al geruchten dat er nog een update aankomt die dan wel weer wat dingen toevoegt.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan de iconen nu ook extra klein (1/4e) of groter (volledige breedte) instellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina