1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66

    :thumbs::thumbs::thumbs:

    Jaah zeker bedankt dus, heb best vaak met hoeken te maken op m'n werk en zat dus altijd heel treurig met een rekenmachine en de stelling van Pythagoras te prutsen.

    Dit ga ik zekert veel gebruiken! Top app :b:
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Weet iemand hoe je een geweigerde oproep kan direkt kan laten doorverbinden met je voicemail? Nu geeft ie een in-gesprek als ik een oproep weiger
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben op zoek naar onderstaande wallpaper van de Lumia 900 voor mijn Lumia 800. Iemand enig idee waar ik deze kan downloaden?
    [​IMG]
     
  4. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha, awesome *)
    Roep maar als je iets mist of als er iets niet klopt.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De verkopen van WP7 gaan naar verwachting aardig goed, zelfs in Europa zijn de verkopen van 2,2% naar 4,1% gegaan. Het lijkt weinig maar als je weet dat Blackberry (die het heel slecht doet!) binnenkort ingehaald word en dat WP7 een van de grote drie gaat worden (waar ik 100% zeker van ben) dan is dit zeker geen slecht nieuws. :)
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het lijkt inderdaad goed (maar traag) te gaan met WP7. Zo patste overtijd een gewone chick op Facebook met een Titan 8). Toont imo aan dat de mainstream WP7 ook begint te ontdekken.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Een nicht van me heeft er ook een. :)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ken helaas maar weinig mensen met een WP7 toestel, drie vrienden hebben een WP7 toestel (allemaal door mij als fanatiek WP7 gebruiker :9) de rest heeft of Android of een iPhone. Maar inderdaad het gaat langzaam maar zeker de goede richting op.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is er al nieuws over apollo
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vorige pagina kan je er wat over lezen, er is op dit moment nog weinig over te melden. Eerst moet Tango nog gelanceerd worden.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Even schaamteloos Tweakers.net nieuws hier posten:

    [​IMG]

    Volgende week is de Lumia 900 in Nederland te koop, in de VS een groot verkoop succes. Hopelijk dat hij in Nederland ook goed gaat verkopen, ik ga er in ieder geval een halen.

    KLIK
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ben gisteren nog even langs de MM geweest om wat potientele nieuwe toestellen te testen, heb wat Android en wat WP toestellen geprobeerd maar vind het het geld gewoon niet waard, ben nog redelijk tevreden met mn huidige toestel (alhoewel ik WP nog steeds heel vet vindt, als ik nu een nieuw toestel zou mogen uitkiezen zou dat waarschijnlijke een WP zijn ongeacht alle nadelen en dat ik al flink ingeburgerd ben in Anroid :)).\

    Btw, is dat geen Lumia 800 (kan me herinneren dat ze daar een Limited Batman Edition van uit hebben gebracht, maar misschien ook wel van de 900 :p).
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dit is de Lumia 900 Batman. :) Verschil kan je niet zien (op deze foto) omdat de achterkant hetzelfde is als de 800, voorkant is iets anders.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dan ken jij mijn apps niet :)
    zie als voorbeeld



    wat is er mooier voor iemand die blind is alles in zijn omgeving wordt uitgesproken. En met de camera van zijn mobiel objecten kan herkennen en gebruiken (google goggles)

    Ik zelf ben bijvoorbeeld bezig met een project om ov chipkaart paaltjes te vinden om in te checken. (zoek nog een goede android programmeur om het af te maken)

    En omdat ik zelf ook slechtziend ben was ik nieuwschierig naar wP7 omdat ik het steeds mooier vind vinden :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tot zover klopt het allemaal :thumbs:

    Alleen kun je misschien in een wellicht volgende update wat (luxe) ideeën meenemen.
    Een idee is bijvoorbeeld een waterpas balkje op de protractor zodat je ook van een afstand kunt kijken of iets acceptabel recht staat. En dat je kunt instellen welke hoek je wilt bereiken en daar dan een lijn op kunt zetten lijkt me ook stieken wel verschikkelijk handig :D
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    20 Juni is de Microsoft Summit en word er meer bekend over de upgrade naar Windows Phone 8. Nou is het zo dat iemand van Nokia support zijn mondje voorbij heeft gepraat... look at this!

    [​IMG]

    En nog een 'mooie' desktop stand voor Windows Phone.

     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tof, dan is m'n deadline voor m'n afstuderen voor XBW.

    Ik ben toch wel benieuwd of m'n phone nu die Windows Phone 8 upgrade krijgt. (of was dat al bekend)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De Lumia 900 schijnt dus de update naar Apollo te krijgen of de rest dat ook krijgt word dan bekend. :) Maar ga er wel vanuit, alles wijst erop dat wij allemaal de upgrade krijgen aangezien de hardware vrijwel allemaal hetzelfde is bij WP.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja de 800 is vrijwel hetzelfde als de 900 qua specs dus we mogen er wel vanuit gaan dat ie Apollo ook gaat trekken.

    Hoop alleen dat ik me in kan houden en niet stiekem de 900 ga halen..


    Vraag me trouwens wel af of er nu veel verschil tussen de platforms komen qua Xbox Glass mogelijkheden, ze zeiden dat ook android en de apple OS de software gaan draaien...vind ik toch meteen wel een stuk minder intressant om een WP7 te hebben.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina