1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Mag nieuwe telefoon uitzoeken voor werk. Budget 300 euro. Heb nu Lumia 800 prive. Twijfel tussen 925 (mooi, max budget, goede camera) en 630 Dual Sim (handiger, maar wel goedkoop toestel). Na 2 jaar is toestel van mezelf, dus neig naar de 925 i.v.m. bouwkwaliteit. Kan die mooi naar mijn vrouw.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    WA is zo dramatisch ja. Notifications bug, verticale foto die je in gesprek maakt en stuurt wordt gesqueezed tot een vierkant, er is geen optie groepsgesprekken te muten behalve in alle gesprekken afzonderlijk en ook maar voor bepaalde tijd (waarom echt? Waarom niet gewoon zelfde opties als in de andere versies?). Blijft regelmatig even hangen, heeft zeer beperkt geheugen als je bijv terugscrollt in een gesprek, ontvangen afbeeldingen van een paar berichten terug zijn ineens niet meer te openen in het gesprek..

    Het is toch wel wat :+ vind het bizar, ze hebben toch al aardig de tijd gehad zou je zeggen.
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij nog wp 7? Windows phone 8 draait als een zonnetje op de lumia 925

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De fout ligt nu schijnbaar vooral bij Whatsapp, die krijgen de software niet goed genoeg aan de praat zodat Windows hun software niet wilt verspreiden. Vrij slecht dat Whatsapp hun software niet goed aan de praat krijgt..
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb 8.1. Windows draait wel als een zonnetje, gaat over Whatsapp.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Whatsapp komt wel weer terug, zou dus geen reden moeten zijn om geen 630 te kopen. :) Ik heb ook nergens last van op mijn Lumia 920. Telegram is gisteren trouwens ook officieel gelanceerd voor WP. Alleen gebruik ik toch liever Whatsapp en Kik.

    @Jingga
    Raar man bij mij doet Whatsapp het echt heel erg goed veel beter dan voorheen. Ik ben wel benieuwd wanneer hij weer terug in de store komt en of alle functies uit de beta dan ook eindelijk zijn toegevoegd, want die beta is echt al meer dan een half jaar oud.
    Trouwens als je batterijbesparing aan hebt dan komen er geen notificaties en live tile berichten over, dit is ook logisch omdat door de batterijbesparing zulke functies uitgeschakkeld worden.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2014
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap wel dat whatsapp terug komt hoor, ik wacht alleen even met het aanschaffen totdat whatsapp het weer doet. Het is zo'n beetje het enige wat ik regelmatig gebruik op m'n telefoon :)
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Windows 8.1 voor windows phone is een beta versie... Nogal logisch dat die niet perfect werkt...

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yay tapatalk is geupdated
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De Developer Preview is géén beta!

    Daarnaast ligt het probleem bij Whatsapp en niet bij MS.
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel een beta versie, het zit nog vol met bugs en alleen voor ontwikkelaars toegankelijk. Het wordt ten zeerste afgeraden dit op je dagelijke telefoon te installeren.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ...

     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het als een beta versie, je garantie vervalt als er iets met/op je 8.1 telefoon gebeurd, dit is door nokia zelf bevestigd heb ik gelezen.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ook dat klopt niet. Staat allemaal in dat artikel op WPcentral.
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nokia heeft dit bevestigd dat je garantie vervalt , nokia NL heb ik het over.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is gewoon een beta... Dan mogen verschillende bedrjjven het wel anders noemen, ik hoor van gebruikers vooral over bugs. Dus...

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat jij wil... Maar verwacht maar geen grote wijzigingen als het RTM gaat.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik krijg muziekfiles doorgestuurd via Whatsapp. Ik kan deze files nu niet vinden in mijn muziekmap. Waar kan ik ze wel vinden?(of kan je alleen via whatsapp luisteren) Waar kan je al je downloads vinden?
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Whatsapp heeft bij mij een apart mapje onder Photos -> albums, daar staan bij mij filmpjes ik heb geen geluidsfragmenten nog toegezonden gekregen maar het lijkt mij dat die daar ook ingezet worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina