1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee die staan daar niet in. Die geluidsfragmenten zijn nergens terug te halen. Je moet het zien als een normaal bericht met een play knopje.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft denk ik met auteursrechten te maken dat dat niet kan. Voor zover ik weet kan je ook vanuit je mail geen geluidsbestanden opslaan.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Whatsapp is back!
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Telefoons kopen!!! Het aandeel van Windows Phone flink gestegen!
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Lol klopt. Daarnaast draait nu al 5% wp8.1, dit lijkt misschien weinig maar het is nog niet eens RTM. Alleen de 630 heeft WP 8.1, ik weet niet of dat ook niet gewoon een developer preview is.

    Uiteindelijk gaat het wel goed komen met wp.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zojuist de 630 aangeschaft :)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nice ben benieuwd hoe hij je bevalt. :) Is dit je eerste Windows Phone?
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Tot nu toe bevalt die erg goed, het is wel even wennen maar daar had ik mij al op ingesteld.

    Heb nog niet erg veel tijd gehad om alles in te stellen en te ontdekken, de transparante tiles lukken ook nog niet helemaal. Daar ga ik morgen maar even verder mee. Heb je verder nog tips die ik moet weten?
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Welke app gebruiken jullie voor je mail? Er staat er bij mij geen geïnstalleerd, gek genoeg..
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gewoon de standaard Outlook mail-app. Je moet waarschijnlijk even onder email+accounts even je email account(s) toevoegen dan en dan aan je homescreen pinnen. Ik heb zelf twee mailboxen op mijn homescreen (werk + privé).

    Edit: en hoezo lukken die transparante tiles niet? Gewoon in de instellingen en dan zie je daar achtergrond instellen staan. Dan worden de tiles als het goed is vanzelf transparant.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2014
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De tiles zijn nu wel gelukt, ik was iets te ongeduldig. Daarnaast had ik het idee dat ik elke tile transparant kan maken, dat is dus blijkbaar niet helemaal mogelijk.

    Mail is uiteindelijk gelukt, ik dacht dat die via mijn microsoft account gelijk mijn mail zou synchen. Ik moest nog extra mijn Google account activeren, staat nu inderdaad als tile op mijn homescreen.

    Is het trouwens in te stellen dat je whatsapp tile aangeeft hoeveel berichten je ontvangen hebt, zoals wel te zien is bij Android en iOS?
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Whatsapp geeft bij mij automatisch aan op de tile dat er een bericht is met een cijfer. Je moet dus Whatsapp wel als tile pinnen aan je homescreen daarnaast kan je hem ook nog in het actioncenter toevoegen. Je kan al meerdere tiles die momenteel nog geen transparantie hebben toch transparant maken doormiddel van verschillende apps. Mijn homescreen is op twee tiles na helemaal transparant.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Whatsapp zit al in mijn actioncenter, zie alleen geen nummers op de tile komen. Ik moet echt het menu omlaag schuiven om te zien of ik een bericht heb ontvangen. Ik ga er vanavond even naar kijken, zit nu op werk :)
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Raar want bij mij zie je gewoon een nummer op de tile staan. Ik zie verder geen Live Tile opties in Whatsapp meer. [​IMG]
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is mij nu ook gelukt, even de tile opnieuw op het scherm pinnen was de oplossing.

    Telefoon bevalt mij uitstekend, ik krijg 'm steeds meer naar mijn wens ingedeeld. Nu vooral bezig met het kijken hoe het nu werkt met die cloud.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik maak zelf nooit gebruik van de cloud, sowieso heb ik een 32GB toestel kan meer dan zat op. Maar je kan idd alles in de cloud zetten, word documenten, foto's, video's etc.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er is weer een update. Waar kan ik zien wat deze inhoud?
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Was geen boeiende update changelog is er ook niet van... zal wel een standaard systeem update zijn. Waarschijnlijk voor een update naar Cyan (van Nokia) of de RTM versie van 8.1.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hoe werkt Spotify bij jullie? Bij mij sluit die vaak af met een vage error..

    'De spotify app is gestart met onbekende opties. Deze werden genegeerd en de applicatie start zoals normaal.'

    Dan kan ik alleen op OK drukken en sluit Spotify af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina