1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las gisteren op wpcentral en reddit dat bing music search nu ook available was in NL, maar ik heb het nog niet gezien op mijn tel :mad:
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Win 8.1 (beta) is wel beschikbaar vanaf vandaag. Ik denk dat het voornamelijk interessant gaat worden voor de ontwikkelaars en niet voor consument.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    We zullen het zien want er staat wel "See what's next" maar uiteraard is het een beurs voor developers maar dat staat ook in de naam. Maar deze beurs doen ze al jaren en is niet alleen Windows maar ook Windows Phone.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach het is een belangrijk iets voor MS, waarschijnlijk gaan we veel horen over de cloud en wat de mogelijkheden hiermee zijn.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Daar hoef ik nou helemaal niks van te weten :+ Ik gebruik ook nooit die Skydrive. Ik koop gewoon altijd telefoons met meer dan 16 gig en dan nu 32 gig dat is voor mij ruim voldoende.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik m'n Skydrive overal voor. Erg handig met afbeeldingen en het bijhouden van bestanden op m'n verschillende toestellen. (pc/surface/mob) :cool:
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Behalve als je ooit een naakt fotootje van je vriendin upload per ongeluk dan is je account gelijk verbannen. 8)

    Nee cloud diensten vind ik helemaal niks vind het dan ook echt zonde dat Adobe in zijn geheel overgaat op de cloud i.p.v. boxed versies. Ik hou het voorlopig lekker met mijn bedrijfje dus gewoon bij CS 5.5.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Grappig dat je wel huiverig bent tegenover cloud diensten maar niet voor bankieren via een app ;)

    Als je per ongeluk een verkeerde foto upload wordt er heus niks verbannen, en ik moet zeggen dat Skydrive me erg goed bevalt. Voorbeeld: Ik vind het erg prettig dat ik niet mijn USB kabel nodig heb om een foto op pc te laten zien, ik kan gewoon direct inloggen op Skydrive en de foto die ik net genomen heb staat er al op.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik wil niet zeggen dat ik die app ga gebruiken, misschien alleen voor saldo te checken maar niet om geld mee over te maken net zoals de Paypal app die gebruik ik ook niet. En ja het is toch oppassen met zulke apps. Op het Tweakers forum staat een mooi voorbeeld van Skydrive en gebant worden omdat die gast een foto met 'nudity' erop had gezet meerdere mensen hebben dat al meegemaakt.

    Mijn Skydrive is leeg idd op contacten na die synct hij automatisch en dat is wel handig want zo kreeg ik mijn contacten van de HD7 naar de 920.

    Edit: Het is ook mooi om te zien dat steeds meer bedrijven blijkbaar WP serieus nemen. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij mag je zelf weten wat voor content je opslaat op SkyDrive toch? (Behalve cp natuurlijk)
    Als je verkeerde fotos in een public folder zet ben je ook niet zo slim 8)
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee dat mag niet staat ook in de Algemene Voorwaarden, daarnaast...

    Bron: Neowin en Google

    Maaruuh in het algemeen je maakt uiteraard gebruik van een dienst van MS als je die regels niet aanstaat dan moet je het gewoon niet gebruiken zo logisch is het, in mijn geval gebruik ik het niet omdat ik genoeg heb aan de 32gig in de 920 niet omdat ik zoveel naakt foto's zou hebben. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  13. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie vandaag ineens dat je via Bing nu ook a la Shazam/Soundhound naar muziek kunt zoeken
    [​IMG]

    Is dat aangekondigd? Ik wist er niks van
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Was van de week bij een aantal telefoons al zo, bij mij nog steeds niet helaas. Heb je wp7.8 of wp8?
     
  15. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    WP8
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ING-app is mooi!
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik ook.. vreemd, ik wil het ook!!!
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aantal verscheepte Windows Phone toestellen groeit met 73% in het eerste kwartaal van 2013

    In het eerste kwartaal van dit jaar is het aantal verscheepte Windows Phone toestellen in West-Europa gestegen met maar liefst 73%! Volgens analistenbureau IDC, welke zijn schattingen baseerde op de kwartaalcijfers van de verschillende fabrikanten, steeg het aantal verkochte toestellen met Windows Phone van 1,1 miljoen naar 1,9 miljoen. Deze stijging werd vooral veroorzaakt door de Nokia’s uit de Lumia-lijn. Het marktaandeel van Windows Phone in West-Europa steeg hierdoor tot wel 6%.

    [​IMG]

    Windows Phone en Android stijgen; iPhone daalt
    Ook Android wist nogmaals terrein te winnen ten koste van iOS en steeg in de eerste drie maanden van dit jaar van 15 miljoen naar maar liefst 22 miljoen. Android en Windows Phone wisten volgens IDC deze stijging te realiseren door de heersende recessie, waardoor de consument meer neigt naar goedkopere toestellen. Aangezien toestellen met Android al voor zeer lage prijzen verkrijgbaar zijn en je een Windows Phone toestel al vanaf €150 in je bezit kunt hebben. Gezien het feit Apple zijn toestellen vanaf een bedrag van €350 van de hand doet, lijkt het erop dat het IDC het inderdaad bij het rechte eind heeft.
    Volgens een eerder statement van hetzelfde bureau van afgelopen maart zou Windows Phone zelfs de tweede plek ten koste van iOS op de mobiele markt veroverd hebben in het jaar 2015. Of Apple dat zal laten gebeuren is natuurlijk maar de vraag. Ook Apple lijkt inmiddels door te hebben dat er meer vraag is naar goedkopere toestellen en zou vanwege dat feit van plan zijn om dit jaar nog met een goedkoper toestel op de proppen te komen


    WP7.nl

    73% is ook niet niks 8) ben benieuwd hoe hard het gaat klapperen daar als Nokia de 925 uit gaat brengen.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb het ook nog niet op de 920. :) Kreeg gisteren wel updates binnen voor Nokia Account en Twitter.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hé, dat wil ik ook!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina