1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Man, man, man serieus? Wat maakt al dat gezeik van je hierboven nou uit, laat mensen lekker blij zijn met wat hun fijn vinden om mee te werken.
    Heb jij de betere OS omdat die meer marktaandeel heeft?

    Toch wel opvallend dat je maar elke keer weer terug keert in dit topic en de Windows 8 topic. Soort van haat / liefde verhouding?
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Jij begint zelf hoor ? zelf haal je dit uit een ander topic? Je vraagt er zelf om?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gast, als jij het niks vind, prima maar val andere mensen er niet mee lastig 8)

    In het Windows 8 topic was je ook alleen maar aan het huilen, wordt wat vervelend.
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Waar zeg ik dat ik het niks vind ik reageer alleen maar op iemand en plaats tegen argumenten? Graag een bevestiging dat ik windows phone niets vind. Waar zeg ik dat?
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laten we het hier ff over WP houden en niet die hele phone-wars, veel mensen die hier posten kiezen al bewust voor een WP en niet een iOS of Android.

    Overigens post jij eerst off-topic @appie21 dus'ja ;)
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is een goeie
    Waar dan? Dat van sony bedoel je maar zie je waar de post van Excess-Denied vandaan komt hij begint gewoon zelf ik geef alleen maar een off toppic tip:
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oké, laten we hopen dat het nu weer on-topic blijft.

    Heb trouwens voor Age of Empires op Windows Phone een Alliance opgezet gewoon : XBW opzoeken iedereen kan joinen.
    Misschien wel leuk om samen te werken. Sowieso is Age of Empires toch wel een van de leukste games op WP vind ik. :)

    @Nightbringer
    Helaas is het er stil rond nieuwe toestellen. Het enige wat er bekend is op dit moment de komst van de 730/735 en de 830. Best jammer had idd ook graag wat nieuwe toestellen gezien.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Werkt de save ook crossplatform?

    Bij royal revolt 2 had m'n tablet & phone een andere save, wat het ineens een stuk minder interessant maakte.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe zijn jou bevindingen nu? Nu je hem wat langer gebruikt?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk ook een andere save. Volgens mij hebben ze het technisch nog niet echt voor elkaar om de twee platformen echt naadloos aan elkaar te koppelen.
    Die campaign is trouwens wel echt heel pittig zeg op WP. Ik had de eerste missie maar even op Youtube op gezocht maar dat was de pc versie en daar ziet het er allemaal qua besturing toch heel wat makkelijker uit. Met touch is het toch best lastig die campaign.

     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik zal vanavond wel eens kijken naar de alliance, altijd leuk :)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja idd @Excess-Denied Hoe is die game? Leuk? Lijkt me leuker op m'n tablet dan op phone tbh.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :thumbs: Top! Ik weet alleen niet of het samen gaat de Windows 8 versie met die van Windows Phone.
    Of je zeg maar dezelfde Alliances hebt op W8 en WP8, zou wel leuk zijn. Maar zit nu op mijn mac dus kan nu niet controleren.

    @Willem
    Op telefoon ook erg leuk ben eigenlijk wel verslaafd eraan haha even om de paar uur checken :p Niet eerder met een Phone game gehad. Alleen op tablet denk ik wel wat makkelijker te besturen, want vooral in de gevechten is het moeilijk doormiddel van dat vegen over het dan toch wel wat kleine scherm.

    Edit: Zo heb ik mijn kasteel nu gedaan, ze komen er bijna niet doorheen haha. Ben nog niet super hoge rank.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
  15. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    nog steeds prima. toestel doet nog steeds wat ik wil.

    scherm is fantastisch, aangenaam om langere tijd naartoe te kijken/gluren :p
    toestel ligt ook zeer goed in men hand en is vlotjes te bedienen.
    de camera is uitstekend, maakt scherpe kiekjes en reageert snel.
    batterij valt reuze goed mee alhoewel bij echt intensief gebruik (gaming) ook snel leeg.

    enkel de fm-radio hapert soms eens of valt uit tijdens gebruik.
    en niet voor al men android apps is er een wp app of variant.
     
    appie21 vindt dit leuk.
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Moet je de radio gebruiken i.c.m oordopjes? of kan hij ook zonder?
     
  17. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    oortjes dienen als antenne dus moet erbij gebruikt worden.
     
  18. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Lumia 630 gekocht, Nokia DRIVE blijft geweldig en geen 'selfie' cam.
    Alleen nog wachten op een screen protector en flipcase. :)
    Behoorlijk wat rapper dan mijn oude 610, die aan familie doorgegeven
    met een prepaid kaartje zonder internet (ze trokken hun prepaid tegoed
    als razende leeg :p).

    Top tip als auto houder, zelfklevend klittenband :thumbs:
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Goeie keus!! :) Ik had ook tijden een hoesje om mijn telefoon een transparante gel case, sinds kort gebruik ik die toch niet meer. Voor het scherm hoef ik sowieso geen protector want de 920 heeft gorilla glass alleen natuurlijk oppassen met een bos sleutels (of iets anders scherps) bij je telefoon, vind de telefoon daardoor wel prettiger in de hand liggen toch.

    @Jorrie
    Jij bent echt goed bezig met AoE zeg haha.
    Ik wordt nu achter elkaar aangevallen en ze breken er elke keer weer doorheen. Moet toch echt wat meer versteviging maken aan de muren en wat betere torens. Alleen merk dat de resources nu erg langzaam gaan. Zit nu te wachten tot ik genoeg hout heb om het kasteel te upgraden.:p
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Haha, gaat best goed ja. Was vandaag helaas wel 100% vernietigd maar goed, sommigen zijn al veel verder natuurlijk :p

    Hout gaat nu redelijk bij mij. Straks even alles naar level 6 upgraden, alleen jammer dat die upgrades 20k kosten :p
     

Deel Deze Pagina