1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hier staat alles over hoe je een rollback doet.



    Mensen met alleen een Android of een Apple (heb ik zelf ook maar ook een pc) apparaat hebben een probleem, de software is niet beschikbaar voor deze OS'en. Die mensen moeten dus bij iemand anders thuis dit gaan zitten doen, en ik kan je zeggen het is een laaaaaang process.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    En, tevreden?
     
  3. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Dat en werkt het een beetje handig in de menu's, instellingen 2 sim's?
    Mis je dan geen 4G?

    Aparte line-up ook,

    Lumia 640 4G ca. €179,-
    Lumia 640 dual-sim 3G ca. €179,-
    Lumia 640 XL 4G ca. €239,-
    Lumia 640 XL dual-sim 3G ca. €220,-

    Ik wil eigenlijk ook een dual-sim maar dan heb je weer geen 4G :rolleyes:

    Gerucht: Microsoft werkt aan vier duurdere Lumia's voor release met Windows 10
     
  4. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu net terug uit Duitsland zal hem morgen voor het eerst een dag gaan gebruiken, heb nooit 4G gehad dus zal het nog niet kunnen missen. Ben niet zo'n super gebruiker van me telefoon om 10 euro meer per maand te betalen voor 4G en de vereiste extra Gb vind ik persoonlijk dan zonde.

    Als het goed is bestaat er wel een dual-sim lte, werd dacht ik verkocht in Frankrijk.

    Zal binnenkort wel even mijn eerste indruk geven.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2015
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Oops dubbelpost
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb hem vandaag even in mijn handen gehad in de MM. Jammer van de grootte, maar fijn gewicht en solide gevoel. Mooi scherm ook :)
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik krijg hem vandaag binnen :)

    bizar hoe weinig goede plaatjes er zijn van de zwarte versie. Daar zou MS wel wat aan kunnen doen. Ik denk dat jullie het dagen lang kijken naar plaatjes ook wel herkennen :+
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2015
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice, ik denk dat de 640 ook een goede optie is voor mijn vriendin. Wil een nieuwe telefoon, maar niet te duur natuurlijk. :)
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb hem binnen, ben er erg blij mee :) Eindelijk weer wit op mijn scherm haha. Iets grotere scherm is best fijn. Toestel is plastic maar voelt erg degelijk aan. Is ook lichter dan mijn 920, dat is fijn. Het gewicht vond ik een van de minpunten van de 920. Een jaar Office 365 is ook niet verkeerd!
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Tof Jingga kan me aardig in je verhaal vinden. Jaar office is heel chill, bij mij is die bovenop mijn abonnement gezet had nog een paar jaar van mij studentendeal. Dat van het scherm had ik hetzelfde nooit van de grote telefoons geweest maar nu na deze 2 dagen vind ik het fijner in me hand liggen dan een kleinere telefoon. Moet wel zeggen kom van de L800 dus voor mij voelt alles een stuk verfijner van het scrollen tot een foto maken, na 2 dagen nog erg tevreden.

    Installatie is trouwens ook in seconds gedaan, dus mail en alle instellingen waren zeer snel operationeel.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Halo: Spartan Strike is btw ook uit sinds vorige week. Blijven toch leuke spelletjes, dus als ik Spartan Assault eindelijk eens uitgespeeld heb koop ik die ook maar.
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn FB ook app start de laatste tijd niet meer op, als ik hem wil openen krijg ik heel kort een wit scherm en vervolgens schiet hij weer terug naar m'n home screen. Er zijn geen updates voor de app of voor windows, meer mensen die hier last van hebben?

    Ooh, het gebeurd nu ook met de ING app.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Paar keer gehad met Whatsapp en ook met ING. Beide opnieuw geïnstalleerd en alles werkte weer.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oh, ING doet het nu ook niet meer..


    edit: vanochtend een update gehad. Doet het weer :)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij mij nu ook weer inderdaad, wel apart dat het zo ineens kan wisselen.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Oe wie weet een 940 en een Surface Pro 4!

    Je WP als pc gebruiken het kan nu echt, insane :eek: (gewoon BT muis en keyboard aansluiten op het ding)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2015
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja gave feature idd.




    Maar ik moet wel zeggen na laatste build van Windows (phone) 10 geprobeerd te hebben in deze vroege fasé. Staat MS nog heel wat werk (design wise) te wachten... want het ziet er niet uit.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben aangegeven dat het visueel nog wel gaat veranderen, wat een heel goed ding is.

    Het is voornamelijk wat rommelig omdat het een beta build is zeg maar.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Het was een mooie presentatie zeg! Wel vreemd dat zegeen datums hebben genoemd(van windows 10). Ik ben beniewd of dit windows 10 de lift gaat geven waar Microsoft op hoopt!

    WEl gaaf dat je als ontwikkelaar makkelijk naar WP kunt poorten. Ben benieuwd hoe dit uit pakt!
     

Deel Deze Pagina