1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Windows 10 schijnt ergens in Juli te verschijnen, dan verwacht ik ook de nieuwe telefoons en de nieuwe Surface.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt een RTM versie schijnt dan uit te komen. Maar of het dan de phone versie of de desktop versie is dat is niet duidelijk. Ik denk dat de desktop versie eerst komt en later pas de phone versie. Wel jammer want in principe kan de phone kant wel snel een 'upgrade' gebruiken en vooral een high-end toestel.
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is er een app eigenlijk om video's van minder kwaliteit te maken? Als ik gewoon film zijn ze snel te groot en kan ik ze daarom bijna nooit door sturen via Whatsapp.


    Ze moeten trouwens die knop "text reply" kleiner maken :+ als je gebeld wordt, druk vaak genoeg perongelijk op die knop waardoor ik daarna moet terug bellen.. :'-(
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sinds vandaag tijdelijk een Lumia 640 tot ik een Android toestel vind wat aan m'n eisen voldoet. Of Windows Phone moet zo goed bevallen, dan houd ik dit toestel. Eerste indruk is in ieder geval prima. Zoek alleen nog een app om m'n data verbruik (T-Mobile heeft geen eigen app voor Windows) te checken, iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe de fuck kom jij aan een 940 :eek: ;) (930 zal het wel zijn of niet?)

    Als het goed is heeft WP zijn eigen dataverbruik apps.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Excuus, 640 :+
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dacht al, maar volgens mij heeft WP gewoon zijn eigen app.

    Wie weet krijgen we deze week de nieuwe toestellen te zien op de Computex 2015: http://www.windowscentral.com/compu...d-much-more?utm_source=wpc&utm_medium=twitter

    "Nick Parker, Microsoft Corporate Vice President responsible for device partnerships, will deliver a keynote at 2:00pm on June 3rd at the Taipei International Convention Center as part of Microsoft's 13th annual presence at Computex. In the keynote titled "Windows enables new devices & experiences," Parker will discuss Microsoft strategy and the business opportunities the Windows platform creates for partners. He will showcase a range of the latest innovations from our hardware partners from smartphones to tablets, notebooks, all-in-ones and Internet of Things (IoT), and rich new experiences that Windows 10 enables across a range of scenarios."
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

    Video van de nieuwste preview build.
    WP10 / Windows 10 Phone komt ergens in september uit.
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wohoo bellen via Whatsapp.

    Wohoo audio files versturen via Whatsapp.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    [​IMG]

    Lumia 950 renders, volgens mensen die de Lumia 950 hebben gezien.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De specs zijn ook fijn, al wil ik eerst weleens de prijs weten voordat ik ga overwegen om m'n iphone in te ruilen voor een WP10 telefoon.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja specs zijn ook goed, en die blauwe kleur is ook awesome!
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik wist wel dat DIT zou gaan gebeuren... Straks dus x86 apps (games, photoshop etc) op je Windows 10 Phone draaien...
    En nee dat is zeer zeker geen gek idee vooral in combi met dit...
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Neem 't nog ff met een korrelzout... al die hardware in een phone proppen is toch nog net ff wat anders. Ik weet dat er van die micro-PC's bestaan die in een adapter passen, maar dan nog, dat zijn geen PC's waar je Photoshop op draait. Performance toch heel anders.

    Is wel het ultieme natuurlijk, ooit!
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar wat moet ik met een korrelzout nemen? Dat die phone er komt? en dat hij onder de Surface tak gaat vallen?
    Toevallig net nog een post over dit onderwerp.

    Dat Continuum is de eerste stap, het lijkt mij dat als ze met Intel samen werken aan een Windows 10 phone dat ze wel wat meer willen doen dan er nu met ARM mogelijk is.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat die phone er meteen komt, zou ik nog (!) niet geloven. Zullen wel nog wel wat stappen tussen zitten denk ik zo.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat zal wel even duren er komen eerst nog high-end Lumia's aan. Wat ook wel tijd wordt na al die low en mid end.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In november helaas pas de 950XL, had gehoopt dat die al in september zou komen, nu zit ik nog langer aan android vast. Maar het is het wachten waard, daar ben ik wel van overtuigt. Misschien in oktober nog even voor de nieuwe surface kijken, iPad 3 wordt oud. Dan hebben we mooi nog maar 1 OS in huis :)
     
    Willem vindt dit leuk.
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, W10 voorlopig (lees nooit) niet naar de 920. Volgens mij de ultieme high end early adopter Phone en wordt weer keihard genegeerd... :mad:
     
    appie21 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina