1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies. Krijg echt het gevoel alsof MS langzaam aan Windows Phone probeert te killen. Net zoals ze ook met Zune hebben gedaan maar Zune was bijgeleken Windows Phone echt geen succes. WP zit juist in de stijging. Daarnaast is MS natuurlijk een software maker maar tegenwoordig ook allang niet meer alleen Xbox en nu met de aankoop van Nokia ook een hardware maker dus dan is het al helemaal onlogisch om dan het eigen platform maar aan de kant te zetten. Als WP dood is dan ga ik ook aan de iPhone. Android heb ik hier al liggen op een laggy tablet, verschrikkelijk ding is dat.

    Daarnaast vind ik een (iets wat) gesloten OS toch fijner en veiliger daarom de keuze tussen iPhone of WP.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2014
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk (en hoop) dat dit allemaal misschien ook komt omdat MS alles wil stroomlijnen, de tablet, de telefoons en uiteindelijk de Desktop en ooit de Xbox 1. Logisch, maar ik kan me herinneren dat de hele design filosofie komt van overal hetzelfde maar wel elk platform uniek benaderen en hun eigen eigenschappen benutten.

    Maar dualboot kan ik me nog wel voorstellen, maar Lumia's met alleen Android is toch wel echt not-done, maar we zullen zien.

    Al vond ik dit dan wel weer een tof gerucht:

    http://www.wpcentral.com/microsoft-allegedly-working-two-phones-offer-3d-touch

    Past ook perfect bij het tile idee.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar dat overal hetzelfde design weten ze ook niet vast te houden kijk naar wat ze weer van plan zijn met een aankomende Windows waar het oude vertrouwde start-menu weer terug komt. Het lijkt wel of ze echt niet weten wat ze moeten doen op veel belangrijke divisies (Xbox, Windows en Windows Phone) bij MS. Toch raar en vooral jammer bij zo'n groot bedrijf. Want Windows Phone werkt gewoon echt heel goed en hoop dat ze het blijven supporten, maar dit gerucht en dat X toestel voorspellen niet veel goeds en toch wel een beetje een slap in the face voor de Windows Phone aanhang.

    Dual boot zou nog wel kunnen idd, er waren plannen voor maar volgens mij wou Google het niet hebben. Net zoals Google geen Youtube app op WP wil uitbrengen. 8)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Google is wel echt een bitch op dat gebied, kan me herinneren dat m'n google kalander het eerst niet deed op Windows 8...

    Na build had ik juist wel weer goede hoop voor WP aangezien 8.1 echt een heerlijke verbetering is, alles werkt beter en de nieuwe toevoegingen zijn voor mij echt een must geworden. Het is gewoon jammer dat zoveel mensen het nog niet geprobeerd hebben.
     
  5. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    ........................................... FLAT!
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben benieuwd wat al die wijzigingen voor MS gaan betekenen.. Volgens mij zijn ze helemaal de weg kwijt..(met al hun producten)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja en al een behoorlijke poos. Eigenlijk al een tijdje voordat Steve wegging...

    Bijvoorbeeld ook dat RT dat is dus ook al geflopt, ik zag dat de Surface 3 er niet eens meer in RT uitvoering is. Hoop dat ze snel eens knopen doorhakken daar bij MS... en gewoon eens standvastig zijn met hun strategieën.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mwha, ik krijg juist de indruk dat MS druk bezig is met alles ''gelijk'' te trekken. Met het design en alles zit het wel goed, het wil gewoon allemaal niet aanslaan. Waarom denk je dat ze bij de Xbox niet zoveel meer spreken over ''de cloud'', omdat het gewoon helemaal verkeerd gebracht is, waardoor het slecht woord is.

    Het voornaamste probleem is nu, dat de designers moeten terug roeien omdat bovenaf wordt besloten iets te veranderen wat nooit in de planning stond.

    Ma'ja we zullen zien, ik vond in build alles anders best wel tof en hoopvol klinken.
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben meer mensen problemen met "Eén keer downloaden, download ook op compatibele Windows-apparaten"? Heb Plex op WP gedownload toen ie een keer gratis werd aangeboden maar moet nu in de Windows store gewoon betalen. Was een tijdje geleden ook met Halo: Spartan Assault. Had contact opgenomen met de klantenservice en die hadden toen het geld daarvoor teruggegeven, beetje jammer dat ik ook die in de aanbieding had gekocht..

    Ohja, en ik twijfel echt hard om de Lumia 930 te halen, damn wat is die mooi.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij had Nightbringer daar ook problemen mee. Het werkt blijkbaar nog niet heel erg goed, is ook een nieuwe functie volgens mij alleen 8.1. En die komt over niet al te lange tijd officieel uit.

    Hier trouwens alle features die de Cyan update gaat brengen:
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet veel interessants voor mij als ik dat zo lees :)

    @vege,

    Ja ik heb er nog wel problemen mee hoe bv saves compatible zijn. Het werkt wel maar het werkt nog niet goed genoeg (vlekkeloos)
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhm ik weet niet hoor maar er staat waarschijnlijk gewoon een nieuwe versie klaar?! 1030?

    Kijk vooral even op deze LINK.


    Iets wat Samsung na nog niet eens een half jaar doet... zo raar is dat dus niet?! En aangezien het toestel net als alle andere Lumia's op Windows Phone 8 draait krijgt hij wel degelijk updates in de vorm OS updates (WP8.1, 8.2, etc etc) dus tja... Als ik dan naar de concurrentie kijk doet WP het dus wel wat beter. ;) Dit zal waarschijnlijk gaan over unieke firmware updates van het toestel.

    Hieronder bijvoorbeeld een nog aan te kondigen toestel en aan de camera lens te zien misschien wel een een 1030.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind die omhulzing er erg tof uitzien :eek:

    Al wacht ik lekker nog een jaartje voor een nieuwe phone :cool: (denk ik) want een 1520 schijnt ook best wel geniaal te zijn.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik wacht op een echte opvolger van de 920. Misschien wel tot mijn telefoon niet meer te upgraden is dus naar een volgende WP (9?).

    Had hieronder trouwens nog een (sfeer!) filmpje gemaakt met mijn 920 met wat beelden van de rit naar afgelopen Le Mans. Heel simpel maar de stabilisatie van de camera is echt heel goed vooral t.o.v. mijn TZ30. :thumbs:
    (1080p kwaliteit is minder geworden door youtube!)

    [yt]Lfy_uR9dpWU[/yt]
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nice hoor, doet ie goed.
    Je kunt m trouwens upscalen naar 4k, het verschil in resolutie zul je niet zien natuurlijk maar op 4k gooit Youtube ook de bitrate compression omlaag.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks man! Zal eens kijken waar ik dat in kan stellen die 4k! :thumbs:

    Ik moet eerlijk bekennen dat er ook een filter overheen zit die alles wat zonniger heeft gemaakt alleen ik denk dat daardoor ook de kwaliteit omlaag is gegaan helaas. :+ De originele video's zijn een stuk scherper maar daar vond ik de kleuren wat flets van haha.

    Maarja was gewoon leuk om met dat materiaal wat in elkaar te knutselen.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand een idee wanneer Cyan nou naar Lumia 920 NL komt? Zit elke keer op die website van Nokia te kijken.

    Maar er is nog niks! :'-(
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Cyan is er momenteel alleen voor de 930(5) en 630(5). Hij zou eind deze maand/begin augustus voor ons uitkomen. Er zijn momenteel problemen met de combi upgrade van Cyan en Developer Preview daar moet MS nu eerst mee aan de slag.

    Link...
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb geen Developer Preview, juist daarom niet gebruikt. :p

    Maar alsnog wachten dus, jammer.
     

Deel Deze Pagina