1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb begrepen dat ontwikkelaars hun code relatief eenvoudig kunnen converteren naar Windows 10 apps waarbij diensten van Google worden vervangen door die van Microsoft. Kennelijk is een bepaald tooltje gelekt zodat er nu al Android apps geïnstalleerd kunnen worden in Windows 10 mobile preview builds, maar werken die niet volledig of nog niet omdat de verbinding met Google niet mogelijk is. Zie bericht van tweakers.
    Of een app straks onder Windows 10 zal werken hangt er dus van af van of de ontwikkelaar de moeite wil nemen deze om te zetten.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jammer dat de hard-reset niet geholpen heeft, ik denk dan ook dat het echt een hardware probleem is.

    Ik zou nog even wachten tot september dan zouden er volgens geruchten nieuwe toestellen aangekondigd worden. En mocht je echt voor tijdelijk een nieuw toestel willen hebben dan kan je tot die tijd een 530, 630 of een ander low-end toestel gebruiken. Immers zijn de specs van de 920 aardig verouderd vooral de processor, maar wat wil je het toestel is al wat jaren oud.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geruchtjeee:

    http://wmpoweruser.com/rumour-micro...-event/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

    Het hele Xbox Mini verhaal klinkt als BS, maar er gaan al tijden geruchten dat MS in oktober met hun nieuwe devices komt.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wohoo nieuwe smileys op Whatsapp :9
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Haha eindelijk geen vierkantjes meer wanneer iemand een zwarte duim geeft....
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    WMPoweruser is niet echt een hele betrouwbare site vooral als je naar hun verleden gaat kijken. Heel vaak nieuws naar buiten gebracht maar blijkt het later fake te zijn.

    Maar idd het is 950 geen 940 althans volgens de rest van de bronnen. The Verge heeft ook een stuk over die geruchten geschreven.
    Bij WindowsCentral is het beter geregeld die gaan niet bij elk gerucht een bericht posten.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach oktober dikke prima, nieuwe telefoon en nieuwe tablet en wie weet een band erbij. Wie weet wacht ik wel ff met de 950xl ivm de prijs, vaak dropt die binnen een paar weekjes al.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nou hier niet, 950XL komt hier direct in huis en Android gaat dan gelijk het raam uit, voorgoed. Denk dat het zelfs een pre order wordt. Kan me niet voorstellen dat MS het gaat verpesten na de 1520 en 930, de specs zijn in ieder geval super.
     
  10. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat het begin september aangekondigd zou worden, ach ja dan maar een maand langer wachten. Mijn android toestel gaat ook het raam uit haha. Na 2 jaar uitgehouden te hebben met een Samsung Galaxy S4 wil ik echt overstappen naar Windows Mobile. Er waren gewoon teveel beveiligingsproblemen, haperingen, updates waar je 9 maanden op moet wachten ( android lollipop ) etc. Nu Windows Mobile ook binnenkort Android apps kan draaien is het voor mij zo goed als zeker dat ik voor de Lumia 940 ga.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik lees dat de 530 geen en HTC 830 geen update gaan krijgen...
     
  12. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken iemand de 530 had en die telefoon was een beetje traag en had ook niet veel vrije ruimte meer over, dus ik kan het wel begrijpen dat ze deze keuze hebben gemaakt. Over de HTC 830 weet ik niks van.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar is nog wel wat discussie over als je de reacties op Tweakers ziet. Mogelijk dat deze telefoons "nog" geen update krijgen.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    HTC 830? Bestaat niet... Lumia 830 wel en krijgt gewoon de update, bevestigd door Microsoft. Als een telefoon de preview build kan draaien kan je er ook wel vanuit gaan dat je de officiële gaat ontvangen. HTC is een ander verhaal maar de ONE ( m8 ) heeft gewoon preview build.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    HTC 8S is het
     
    appie21 vindt dit leuk.
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb voor de geïnteresseerden op de frontpage een artikel gepost over Continuum! :)
     
    Willem, appie21 en WinterBase vinden dit leuk.
  17. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    6 oktober de conferentie. Iemand een wild idee wanneer de nieuwe toestellen dan ook uitkomen? En prijs indicaties?
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hey, ja ben ook benieuwd naar de presentatie. Ik zal zodra ik meer weet het op de voorpagina van XBW zetten. Prijs indicatie van de Lumia 550 is tussen de 70 en 100 euro. Voor de Lumia 950 en 950XL zal je denk ik moeten denken aan 700 voor de 950 en rond de 800 voor de 950XL. Volgens een Spaanse bron gaat de Lumia 950 659 euro kosten en de Lumia 950XL 749 euro.

    De specificaties van de toestellen zijn wel al bekend daar heb ik gisteren ook een post over gemaakt.

    Ik mag hopen dat Microsoft het nu beter aan gaat pakken dan met de lancering van de 920. Daar waren ze echt veelste laat mee. Toen het toestel aangekondigd werd was het top notch maar toen hij in de winkel lag was bij spec wise al erg terug gevallen op de camera na. Het is dus even wachten wat we 6 oktober gaan horen, eindelijk komen er dan weer mooie tijden aan voor de Windows Phone gebruikers.

    Wordt ook wel tijd...
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop toch echt niet dat die hoge prijzen niet waar worden.. Zo ja dan kan de verkoop nog wel eens gaan tegenvallen.

    En door die instap modelletjes kan MS nog wel eens zijn naam gaan kwijtraken...
     
  20. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik hoop ook inderdaad niet dat de high-end toestellen zoveel gaan kosten, zoveel geld heb ik er niet voor over (en heb ik uberhaupt niet). In principe wil ik altijd wel de high-end versies van nieuwe toestellen. Ik heb nu al een 920 van ruim 2,5 jaar uit en die is echt op zijn eind. Aan de andere kant, ik ben eigenlijk ook niet van plan om dan echt de low-end 550 te gaan kopen... Komt er geen mooi mid-range model? Er is verder nog niks bekend qua toestellen wel?
     

Deel Deze Pagina