1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Achja de fout zit hem niet in de Developer Preview maar in Bitlocker voornamelijk en er komt een fix aan.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja de manier waarop is wel (en sorry om te zeggen) heel erg MS.

    Ik vraag mij ook sterk af of die X toestellen nou werkelijk een succes waren? De reacties over die toestellen is nou niet echt lovend lees dit maar eens afkomend van de Android community. Maar het lijkt er dus wel sterk op dat ook dat gerucht van een Lumia met Android ook bullsh*t is maarja ik vertrouw Elop echt voor geen meter.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze moeten eens ophouden met het experimenteren van dingen die er niet toe doen 8) dat hele 3D verhaal klinkt juist wel weer heel tof, waarom gaan we daar dan niet mee verder? Er zijn zoveel betere alternatieven voor hun. (om tijd en aandacht aan te besteden)

    Maar wie weet betekend dat massa-ontslag ook wel dat ze minder snel een andere richting gaan uitslaan.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nokia X leek me een goed idee, maar dan hadden ze óf Stock Android óf een simpele Nokia skin moeten draaien, niet dat gekke afgebakende Nokia X Android.

    En bedoel je met die 3D de Illumiroom? Dat vond ik echt bruut, lijkt me fantastisch.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee, er gingen geruchten over WP met 3D mogelijkheden, dus 3D tile's en dat soort dingen.

    Nu zijn tile's natuurlijk flat, maar ik zou het idee wel erg tof vinden dat 3D mogelijk op een toffe en functionele manier gebruikt wordt met je telefoon!

    Illumiroom is sowieso een tof project, al denk ik dat het niet 1,2,3 haalbaar is.
     
  7. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben vorige maand overgestapt van Android naar WP. Om niet een te groot risico te nemen ben ik voor het goedkope instapmodel 520 gegaan. In het begin was het even wennen, maar ben erg blij met dit toestel.



    Zit te twijfelen om binnenkort de 930 aan te schaffen.



    Enige minpuntje vergeleken android zijn de apps. Maarja, degene die ik nodig heb zijn beschikbaar.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    520 is een heel goed toestel ook om mee te beginnen en voor mensen die een low-budget hebben. Is wereldwijd de meest verkochte WP telefoon. De 930 is voor mensen interessant die een high-end toestel willen, ik zelf vind het niet echt een hele verbetering t.o.v. de 920. Misschien als hij in prijs zakt en er na een jaar ofzo nog geen beter toestel te krijgen is wil ik ook wel switchen maar op dit moment vind ik het niet echt een upgrade waard.

    EDIT: NEEEEEEEEEEEEEEE
    Niet MixRadio :'-(:'-(:'-(:'-(

    "Additionally, the fate of MixRadio is now up in the air as Microsoft is reportedly attempting to sell off the service to a third-party. So far there is allegedly "strong interest" from potential buyers and like the aforementioned devices, MixRadio is now in "maintenance mode" too, meaning that service is no longer being developed." WPcentral.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2014
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom toch maar voor de Lumia 930 gegaan bij verlenging van abo. :9
    Aan de telefoon werd gezegd dat ie dezelfde dag (gister) nog verstuurd zou worden, maar helaas snel daarna een sms dat ie niet op voorraad was. Op site van KPN staat 3-5 werkdagen dus wordt ergens aankomende week.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat is toch best wel jammer, wie weet was het iets heel tofs geweest.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind ik ook was een uniek concept.

    Unboxing van de 930 in groen wel echt een hele gave phone.
    [yt]OK9pHBUKUlk[/yt]

    @vegetom
    Welke kleur heb jij genomen?
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Zwart, was alleen via Hi beschikbaar. Telefonisch krijg je altijd nog wat korting op abo. Heb de 920 ook in het zwart waar ik eigenlijk toen ook een gele wilde. Ben nu wel blij dat ik gewoon zwart heb en dat hoop ik nu weer waar ik nu eigenlijk oranje wilde.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja jammer dat niet altijd alle kleuren gelijk leverbaar zijn. Met de 920 duurde het ook even voor de andere kleuren te krijgen waren. Zwart is ook mooi!
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik heb de 930 inmiddels al een kleine twee weken in het groen :) Via Belsimpel.nl besteld. Erg gave telefoon. Zeker prijs/kwaliteit het beste wat je momenteel kan krijgen. Vind het enige nadeel dat hij relatief snel warm wordt.

    Voordelen zijn uiteraard het intuïtieve OS WP 8.1, het mooie scherm, de degelijkheid, de snelheid van alles en de groene kleur is echt gaaf! Ook super dat de draadloze charger werd meegeleverd, dan is het draadloze laden niet langer meer een nutteloze toevoeging. Ik ben er echt heel erg blij mee.

    Ik hoop nu alleen nog op iets meer games als de Inotia serie op Android voor WP. Voor de rest ben ik een light user qua apps e.d. dus mis ik helemaal niks in de store.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Games duurt idd wat langer omdat ios en android veel groter zijn. Maar uiteindelijk komen de meeste games en apps na verloop van tijd ook op WP. Mijn 920 word ook snel warm bij voornamelijk games het lijkt alleen wel sinds 8.1 dat hij minder snel warm word.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2014
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hmm, mijn vriendin heeft een raar probleem met whatsapp sinds ze haar toestel weer terug heeft van reparatie. Ze heeft een HTC Radar met WP7.5
    Als ze whatsapp afsluit krijgt ze continu de melding dat er een verbindingsfout is en dat er een probleem met haar toestel is. Het opnieuw opstarten van de telefoon zou moeten helpen. Dit heb ik nu al een paar keer gedaan, maar geen resultaat. Ook de instellingen aangepast voor internet, batterijbesparing uitgezet etc, maar het probleem blijft!

    Iemand een idee waar dit aan ligt?
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Whatsapp deinstalleren, cleaner er overheen gooien en opnieuw installeren al geprobeerd?
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Uiteraard, ook toestel volledig terug gebracht naar fabrieksinstellingen, mijn eigen simkaart geprobeerd (whatsapp uiteraard toen ook weer opnieuw geïnstalleerd) Niets helpt helaas.
     

Deel Deze Pagina