1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  2. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Held _O_ Dit fixt het inderdaad!
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ... hij is allang achterhaald. 920 -> 925 -> 928 -> 930 ... En ja het duurt allemaal lang maar ik ben niet anders gewend van MS. :+
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik kreeg net een update voor de Developer Preview.

    Waarschijnlijk ook een voorbode op de Cyan update aangezien ze denk ik ook de bug uit de Developer Preview hebben gehaald waarbij eerst het upgraden naar Cyan voor problemen zorgde.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Worden die updates vanzelf gedownload of moet je die eerst accepteren?
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Moet je accepteren maar zijn over-air updates houdt in dat je hem direct op je toestel ontvangt en is er geen externe software voor nodig. Een tip is wel dat je hem aan de lader moet doen want het update process duurt vaak erg lang.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ok thanks, ik zie de updates dan wel verschijnen. Een aantal dingen zien er wel veelbelovend uit :)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt je tile's bij elkaar voegen zodat je een groep krijgt :eek: als ik WP central mag geloven.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt werkt goed! Unieke functie ook omdat het gewoon nog steeds live tiles blijven inplaats van statische iconen zoals die oude folder app wel deed.

    Daarnaast zie ik ook dat de Store app een live tile heeft gekregen dus met de nieuwste apps uitgelicht in de file.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2014
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je krijgt nog steeds geen Cyan met Developer Preview, is nog steeds een WIP...
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Damn wat doen ze daar lang over dan. En dat nog wel iets waar ook Developers dus last van hebben.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil hem ook. :mad:
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    man, eindelijk is de Facebook app echt goed! Mooi, erg snel, en veel meer opties.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, ik zag wel een update maar had helemaal niet gecheckt of er iets nieuws was. Nice!
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Welke Facebook app bedoel je? Er zijn er namelijk twee de officiële en de officiële Beta. Ja heel verwarrend.

    Beide app's vind ik nog steeds niet aan de snelheid van de (oude) People Hub komen waar je direct kon reageren, liken en posten. Blijft echt een hele domper dat ze het sociale aspect van de People Hub naar de klote hebben geholpen.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De normale.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn veel artikelen over te vinden waarom ze het gedaan hebben. Ja, het was makkelijker en beter in 8.0, maar nu kunnen ze middels een app-update dingen aanpassen en hoeft niet meteen het hele OS geupdate te worden. Om diezelfde reden zijn Xbox Music en Xbox Video nu aparte apps die opnieuw moesten worden opgebouwd. Helaas een stap terug, maar met het oog op de toekomst begrijpelijk.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhm zal vast maar ook Xbox Music is een tergende slechte app. Deze wordt op dit moment weer van de grond af aan opgebouwd zoek maar op Wpcentral... Ik gebruik daarom altijd nog Mix Radio. En dan te bedenken dat Zune een geweldige app was op WP7. Wat een aanfluiting was dat van Zune naar Xbox Music...
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    [yt]G4hI0cPMwmk[/yt]
    Leuk om te zien dit, nog steeds een geweldig toestel imo.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jaaaaa! :D Die had ik ook! Prachtig ontwerp en voor de rest werkte het gewoon heel goed. Jammer dat het 1 van de eerste WP7 toestellen was waar geen enkele update mee voor uit kwam.
     

Deel Deze Pagina