Windows XP theme instaleren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jojolo, 7 mei 2005.

1. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Nouw mensen van het XBW forum
    Ik heb net een mooie WinXP theme gevonden over de XboX->link--------------> http://www.wincustomize.com/viewskin.aspx?SkinID=3121&LibID=1
    Maar hoe instaleer ik die nouw?
    Het is de eerste keer dat ik een theme download dus ik ben een beetje een noob op dit gebied zou iemand mij please willen helpen?

(Ik heb ook gelezen dat je ook het BootScreen en het Inlogvenster kan veranderren is het mogelijk om na dat die verand zijn weer in ouwden staat terug te krijgen?)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    BootScreen zou ik niet zo snel aan rommelen, kan op hele vervelende errors uitmunten.
    Daarnaast kan je beter als n00b zijnde in het Theme gebied, beginnen met een makkelijk programma als ThemeXp....

www.Themexp.org

Daar staat precies uitgelegt hoe alles werkt. Dus klikken op 'How to install', even een StyleXp package downloaden van TGT soft (link staat op de site van Themexp) en alles wijst zich van zelf.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mwah windows blinds is net zo makkelijk hoor. @ jojolo kijk ff in de gm bij de desktop draad daar heb ik al een groot deel van windowsblinds uitgelegd

4. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze heeft geloof ik ook op XBW gestaan, nu niet meer geloof ik. Maar je kunt gewoon windowsblinds downloaden en dan deze activeren.
    Je kunt het progje gewoon download op www.download.com .

6. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Windowsblinds en StyleXP en al die theme shit maakt je pc onwijs traag, heb het er ondanks afgemieterd.

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Moi,

1 vraag beetje offtopic.
    Kan je thema's van Windows xp ook op ME doen!!??

8. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja geen ik wil geen ge***** met die rare proggies gewoon een paar bestand die ik in
    de map C:\INDOWS\Resources\Themes moet plakken of gewoon .EXE bestand.

Dus wie heeft er een voor me over de Xbox Please

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb bij ZDnet.nl het programma Flyakite 2.0 gedownload.
    Dit programma veranderd Windows 2000/XP/Server 2003 bijna totaal in een MAC machine.

Bent u stiekem jaloers op de visuele kracht van OS X? Met Flyakite verandert u uw bureaublad in een (bijna) volwaardige Mac. Gratis en voor niets bouwt dit programma uw Windows-pc om tot een perfecte Apple-kloon. Althans, op het bureaublad. Aan de buitenkant blijft het natuurlijk een pc.

Bij het installeren van Flyakite moet u een aantal beslissingen nemen. Zoals, wilt u Messenger een gepaste skin meegeven? Of voor welke Dock-simulatie gaat u? Dit is ook het punt waarop u kiest voor een aantal cosmetische programma's die uw bureaublad nog dichter bij de Aqua-look van OS X brengen. Hou er wel rekening mee dat elk stukje eyecandy iets meer processorkracht van uw pc zal opeisen.

http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=45360

Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  10. gtaer

gtaer Adje

Leuk Bevonden:
    0
    ey bedankt ik heb die skin nu ook van xbox best vet!
    en ik merk dak mn pc in windows veel sneller is als je door programmas en menus scrolt en dingen opstart raar maar waar.

Laatst bewerkt: 10 mei 2005

Deel Deze Pagina