windows xp voorscherm

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DA_richard_-, 16 aug 2004.

1. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst ging ik achter de laptop van me broer (hij heeft bij het voorscherm van windows xp daar een nieuwe gebruiker aangemaakt) achter internet en achter msn en toen had ik 2 emails en later toen ik ze gelezen had en de computer afsloot naar het voorscherm stond nog steeds onder de gebruikers naam dat ik 2 emails had.. (terwijlik er geen een hebnu) ik heb toen de computer nog eens afgesloten en weer op gestart maar het blijft steeds staan dat ik 2 emails heb.. Hoe gaat dit weg?

alvast erg bedankt.. _O_

2. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even kijken of je paspoort wel goed staat, misschien staan die 2 emails op een andere account. Je kan bij je paspoort komen door op start, plaatje (naast je naam), vorige en dan paspoort aanklikken. Suc6

3. FabianNL

FabianNL Guest

dit is gewoon super irritant, die fout heb ik ook meerdere malen gehad en andere ook, het handigst is om dit gewoon uit te zetten, download ff Tweak UI en daar kan je het instellen, je kan ook instellen dat het bijv. na 3 dagen de oude mailtjes er niet meer komen te staan, je kan het ook tijdelijk oplossen (in het register volgens mij) maar hoe dat werkt weet ik niet precies, succes ermee

4. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    het allermakkelijkste is gewoon een paar dagen w88, dan is het ook weg!!!

5. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    hij leest die 2 ongelezen emails af uit je msn, je hebt waarschijnlijk eerder je msn afgesloten dan je emails geopent, als je je msn weer opent geeft ie geen nieuwe email berichten. Als je jezelf dan afmeld moet ie dat daar ook weergeven.

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is inderdaad irritant.

7. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Het is weg zoals ScorpiuS zei.. bedankt iedereen voor het meedenken...

(deze kan dicht)

Deel Deze Pagina