een oud playstation spel, superzeldzaam....met alle geluk van de wereld heb ik het vroeger 2 keer gehuurd bij een videoland. Dat waren de beste 2 weekenden van mij en mn beste vriend. Nu 6 jaar later, wij op het randje van volwassenheid...zoeken nog steeds naar het spel. Videoland deed op een duistere dag het spel weg...omdat ''het niet genoeg verhuurd werd''. Pffff dat was al genoeg om het beste videospel ooit weg te doen voor die commerciele bobo's. Soms vergaten we even het bestaan van de game, maar nu en dan spookte ons de beelden weer door het hoofd. Nu ziet het ernaar uit dat ik het spel woensdag ergens in amsterdam van iemand mag overkopen..... Vol verwachting kijken we ernaar uit, hopend dat het zo goed zal zijn als het 6 jaar geleden was in die verloren weekenden in de herfst.
Vreemd genoeg kent buiten ons voor zover ik het weet niemand dit ongelofelijke spel....een paar uur op internet zoeken levert een magere boxshot en een omschrijving van 6 regels op. Het is alsof de game-indsutrie deze perfectie wilt verbergen, wil vergeten hoe het was om zo'n meesterwerk te maken. Mijn vraag aan jullie: kennen jullie het, en weten jullie sites waar ze wat over wing over hebben?
Laatst bewerkt: 9 nov 2004