Ik liep vandaag weer is de FRS binnen hiero, en wat ziet mijn oog, waar zijn de Xbox games?! PS2 en GC games waren snel te vinden, maar de Xbox games waren achterin onder de GB games op de onderste 2 planken gegooit.. dan denk ik.. kom op! Maar daar in tegen liep ik ook de Dixons binnen, en daar stonden ze gelijk bij de ingang Hoe is jullie ervaring met winkels/Xbox?
Bij de Dixons in Zwolle is het ong juist precies andersom (bij die van de FRS dan bij jou) Daar staan Xbox games juist mooi boven de GC games, die daardoor nog nauwelijks opvallen bij de overige gameshops valt het allemaal wel mee, alles goed te zien etc
Mijn ervaring met games is dat de winkels altijd van die folders rond strooien en dat er dan een heleboel vette games in staan, maar als je naar die winkel gaat staat er geen ene moer van wat er in die magazine stond...
Hier in Wijchen heeft de Xbox bij de FRS een heel eigen actie display. Daar staan alle Xbox games in. Ook bij de Dixons heeft elke console maar liefst een hele kast, dus ook alles heel goed te zien!
hotshot: als het in de folder staat, dan mag je het ook voor die prijs enzo eisen toch? D.L.: dat hadden wij eerst ook, maar dat ding is weg gehaalt
ja dat kan maar dat helpt vast niet en soms zijn die games die in die folder stonden niet eens in de winkel...beetje vaag....ik praat grotendeels over frs... Maar ik koop geen games meer in de winkel...want soms zijn ze er niet enzo en de prijs is altijd de standaardprijs..ik bestel ze online....dan weet je meteen welke games er zijn zonder shit en ze verlagen de prijs met een paar eurootjes
ja best goed eigenlijk FRS: op oog hoogte rechts naast de gamecubegames en links naast de PS2 games (in het midden dus) maar de assecoires is wel vreselijk dat zijn drie dingen ofzo tussen een kast vol paarse troep van handtasjes tot licht voor de gamecube Dixons: rechts naarst de gamecube en ps2 en ja het ligt er alleen zijn ze ENORM laat altijd dus daar heb ik nooiit een spel gekocht Bartsmit: achter in de winkel bij alle multimedia in het midden dus overal is het er gewoon en wordt het niet weg gedrukt door a ndere consoles
Bij de Bart Smit bij ons heb je een goeie afdeling met xbox games, PS2 is echt huge, 2 kasten ofzo, en gamecube spellen verkopen ze niet eens. FRS ook een hele eigen kast voor ons aller Xbox.
In de Intertoys bij mij in de buurt,zijn de PS2 en Xbox best groot uitgestald,maar je moet goed zoeken naar Gamecube spellen
-bij de frs staan ze bij de ingang -bij de dixons ook -bij de intertoys gewoon bij de andere games -bij de mediamarkt krijgen xbox ook de meenste aandacht -bij nedgame heb ik nog nooit xbox games zien staan -bij dimensionplus staan de xbox games ook bij de deur. (deze zitten allemaal in groningen)
laat zag ik 3 medewerkers tuglijker tijd het info boek je van m$ lezen over de xbox dus ik dacht ik tga ze ff test ik had een paar simpel vragen bedacht : 1. Heb je een tv nodig voor de xbox ?? ik zou het niet weeten moet ik ff na vragen 2. Heb ik een memorycard nodig??hij begind ijverig de achter kant te lezen 3.Kan ik er met meerde re op spelen??ja met nog 1 ander maar als je met merr wil dan moet je iets koopen (ik het blauw zijn de andwoorden) mijn conclusie ze moet nog harder die boekjes lezen Dit was bij de intertoys maar over het aanbod games heb ik niet teklagen allen het zijn te veel van de zelgfde 10x halo 7x blood wake.
Bij onze FRS hebben ze zo'n speciale Xbox kast met van die verschuivende dingetjes met Xbox erop (beetje vaag maarja) Het probleem is dat ze veel te weinig games hebben :{
In Veenendaal heeft de FRS een Xbox-vitrine goed in het zicht staan en ook bij de Dixons valt de Xbox erg op. Dus in deze regio valt het allemaal wel mee hoor.
Bij de FRS op de Nieuwendijk in Amsterdam zijn de Xboxgames ook al naar de bovenste plank in een hoekje verbannen.
off topic: ik heb nog drie mensen bij mij in het dorp overgehaald om ook een xbox te kopen...ze hebben alledrie gister eentje gehaald ze waren eerst alle drie niet echt voor xbox.....maar echt 100% ps2 fans:{ off topic]
Bij de Intertoys zijn ze altijd mooi opgezet langs de GC en PS2. Bij de Dixons staan ze vooraan en bij de FRS weet ik zo niet. Ik was laatst in Belgie bij bastogne(vakantie) en ik vraag aan zo'n verkoper van zo'n games zaak of hij ook Xbox had. HIJ WIST NOG NIET EENS WAT EEN F*NKING XBOX WAS!!!!!! Hij lag dus ook nergens in die winkel. Maareh dit vind ik wel echt minder van ome Bill. Zijn de franse belgen niet Xbox bewust ofzo?
Bij de FRS van Eindhoven heb je ook gewoon de xboxgames op een goeie plek staan Zoals hierboven vermeld, vlak bij de ingang