*** winkels

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hunter, 20 nov 2002.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje : is gouda de enige stad waar de winkels nooit games hebben....teminste wat ze hebben is meestal k*t en maar 1/10 van het aanbod van het betreffende platform.....
    voorbeeldje is hiervan Time Splitters 2 : die is hier nergens te halen (zelfs niet bij de free record shop terwijl ie daar wel op nr 1 van meest verkochte spellen voor de xbox staat !)
    beetje jammer maarja :mad:
    hebben jullie hier ook last van of is gouda de enige ?!?!

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ff denken, in mijn directe omgeving (15 minuten fietsen) heb ik 1,2,3,4,5,6,7,8 winkels waar ik wel Xboxgames kan halen. Dat wil niet zeggen dat ze hem altijd hebben... Anders moet je maar online bestellen... TS2 is er dan zeker niet meer omdat ie uitverkocht is ;)

3. Volgens mij ligt TS2 op dit moment helemaal in geen enkele winkel.

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ow jawel hoor, TS2 ligt bij ons in verschillende winkels.
    en er is 1 winkel in helmond die echt heel veel heeft. ik kwam daar een keer en ik zag daar echt 20 spellen of zo die ik nog nooit had gezien. en ze hebben er ook alles precies op de release date.

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mwhoah Ik zag hem vorige week nog bij de V&D in Zeist. Weet niet offie er nu nog ligt...

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit op school in Gouda en als ik een nieuw spel koop dan koop ik die meestal in de stad van Gouda, tot nu toe hadden ze bij mij elk spel.

7. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    k vinnut meestal wat tegenvallen in gouda....en bestellen :
    keer bij bv de free record shop wat besteld, ze zouden het binnen 2 weken hebben en me bellen....tis nu 3 maanden later en k heb nog nix gehoord !! beetje jammer...(is niet bij elke winkel zo hoor)

8. j0rnt

j0rnt Rider

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook honderd winkels moeten aflopen voor TS2

uiteindelijk heb ik hem moeten bestellen...
    en gister heb ik hem opgehaald (avec 2 controllers)...
    Dus dat is knallen geblazen komende tijd.....:cool:

Deel Deze Pagina