Winnaar Forza...

Discussie in 'Algemeen' gestart door ptimmer, 22 jul 2005.

  1. ptimmer

    ptimmer Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste X-box gamers,

    Het spijt me dat het zo lang op zich heeft laten wachten, maar ik wil bij deze graag bekend maken wie Forza Motersport heeft gewonnen. Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie medewerking. Ondanks dat het onderzoek nog niet helemaal klaar is, blijkt er in ieder geval uit dat omgangsnormen heel erg hoog bij jullie in het vaandel staan. Oftewel, jullie helpen graag anderen zonder daar bewust iets voor terug te verwachten. Ik heb dat gelukkig ook mogen ondervinden! Voor het invullen van de vragenlijst heb ik een aantal forums geraadpleegd, waaruit ik een winnaar heb gekozen. De winnaar is G-force(?) van het “Dutchvengeance” forum geworden. Ik wil nog even benadrukken dat ik deze persoon NIET ken en al helemaal dat ik het niet ben! Ik geef dit nadrukkelijk aan omdat dit gesuggereerd werd door bezoekers van forums. Het spijt me heel erg dat ik jullie heb laten wachten. Jullie geklaag was geheel terecht, maar trek niet meteen conclusies. Verder was ik nooit op de forums aanwezig omdat ik zelf niet over een X-box beschik en ik alleen geïnteresseerd was in de antwoorden op bepaalde vragen die verband hielden met leden van een online community. Dit neemt niet weg dat ik jullie heel eg dankbaar ben! Helaas heb ik maar 1 prijs weg te geven, dus G-force stuur me effe een mailtje! De overige deelnemers wil ik heel erg bedanken voor hun medewerking en veel plezier toewensen met hun X-box en op de forums waar zij zich op begeven.

    Met vriendelijke groet,

    Patrick ; )
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Haha. GT4 verkiezen boven Forza, en dan de game nog eens winnen ook :+
     

Deel Deze Pagina