1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Winnaar 'twee 360 games in Joanna's appartement'

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MYSTERY X, 26 nov 2005.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ondertussen is het Zondag en heb ik nog altijd NIETS gehoord van MS.
    Begin hem nu lichtelijk te knijpen en vraag mij af, OF ze überhaupt nog iets gaan laten horen.

    Iemand hier van de Prijs winnaars die wél al contact heeft gehad met MS?

    Hopen dat ze vanmiddag dan maar wat laten weten, aangezien het morgen al plaatsvindt.
     
  2. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    maak je maar niet druk.
    als het goed is moeten ze gewoon bellen ! ;)
    en anders moeten ze mij maar bellen :9
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    owner bb je moet nou ff grondelijk je hersenen laten nakijken. mogool. je bent niet als winnaar gekozen en je kan er nou nix meer aan doen. moet je nie steeds in elke mail "whahaha" zegge en ben je gek genoeg om in december in een fonteintje in het centrum van eindhoven te gaan zwemmen? nee dan ben je niet de gekste van nederland so bugger off.


    MYSTERY X 1 brabander? DIE zijn gek genoeg. (waarom ben ik dan niet gekozen :confused:)
     
  4. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt echt veel geluk. jammer dat ik niet heb gewonnen zou het beter doen als jij :9
     
  5. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop is niet zo te Flamen man ninja man.
    Gefeliciteerd iedereen.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tog zijn mijn hersenen zo verstandig dat ik hier niet al te veel op inga en me hersenen zijn ook zo slim om het stukje RESPECT VOOR ELKAAR te lezen en te begrijpen en ook uit te voeren.

    Verder is mystery gewoon gezzellige gast en het is was gisteravond dan ook gewoon gezellig. EN jah ik ga van de kerst nog zwemmen daar is alleen niks geks aan.
    En ik had niet eens moeten winnen wat ik had niet gekunt vandaar. Ik heb morgen dik tentamen van economie 1.2 dusjah.

    @mystery x wat is er onduidelijk dan wat moet je zeg maar nog weten van MS???
     
  7. basovich

    basovich Guest

    MYSTERY X jonguh jij vieze mazzelpik :p
     
  8. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn de mensen die gisterren niet berijkt werden, zijn die al vandaag gebeld ?
    P.S als er iemand niet kan XBW PM me dan maar of stuur me maar een mailtje :9

    en als iemand gewoon niet kan dan kan ie me PM'en en zeg maar wat je er voor vraagd :9
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien waar hij morgen moet zijn?
     
  10. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gewonnen. Echt vet! Heb er echt zin in en natuurlijk drie games meenemen naar huis is helemaal het einde!! Heb vrijdag zeker wel wat te doen!!!!
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    mag je drie xbox360 games gratis meenemen ??
     
  12. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    er is aangegeven dat je er 2 gratis mee mag nemen, maar mischien ook wel 3 als verassing
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow stond dat er serieus niet in. Jah is wel handig als je dat weet jah:) Misschien dat je het aan de winnaars van de vorige prijsvraag kan vragen waar het is: Martini was 1 van de winnars van vorige keer misschien een ideetje. (als het inmiddels nog niet bekent is.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Er stond dus idd in die EMAIL dat MS contact met je zou opnemen.
    Ondertussen is het 17.30 uur en weet ik nog altijd niets......

    Ik vraag mij nu dus af, of ik morgen wel in Amsterdam zit.
    Aangezien ik ze niet via de tel. heb gesproken en ggpelupessy wel....
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    MMM raar wie is de afzender van die email. En wat weet je van die andere prijswinnaars.??? Ik zou tog maar even bellen dan.
    (Bij die vorige wedstijd duurde het ook even voordat er contact werd opgenomen met de prijswinnaars.)
     
  16. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    geld nog steeds he ;) :9
    nee grapje, MYSTERY X is just a lucky bastard.
    woont nog net 100 meter van mij vandaan en hij wint gewoon !! :eek: _0/ :9
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gisteren zelf contact opgenomen met Mirik omdat mn contact info verkeerd in mn profiel stond, hij heeft die mail forwarded naar zijn contactpersoon. Lijkt me handig als die ook weet dat je van plan bent om te komen :eek:

    Later kreeg ik van Bullettime de 06 van Mischa van MS die maandag voor ons de deur open zal doen. Ik heb met hem gesproken en hij bevestigde dat we voor Gammo een impressie moesten geven van PGR3, Kameo en PD0. Deze drie games krijgen we later deze week thuis gestuurd :D

    Achja, maandag maar even de MS slet uithangen... Voor deze 3 games heb ik het wel over ;)
     
  18. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn weekend en begin van de week konden gisteren (na het telefoontje) al niet meer stuk en na vanmiddag al helemaal niet meer :)
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Joepie! :D

    Eindelijk Gerechtigheid.
    Het is geregelheid.
    En één persoon wil ik hier hartelijk danken: Benson!!!

    Morgen gewoon naar Amsterdam, beetje tegen GAMMO aan lullen, en 3 games mee naar huis nemen! :)
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    /\
    Welke games krijg je of mag je kiesen, en kom je echt in Gammo?!
     

Deel Deze Pagina