Winrar probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Greate Pier, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb een vraagje, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb 'iets' gedownload, wat nou in allemaal aparte bestanden op m'n pc staat. nl. de volgende bestanden:
    1x een .rar bestand
    93x een .01, .02, .03 etc bestanden
    een .sfv bestand
    en nog 2 MSinfo documenten. Maar als ik het uit wil pakken met winrar krijg ik de volgende foutmelding: [​IMG]

Heeft iemand een idee?
    Alvast bedankt.. Oja, en ik heb echt wel voldoende schijfruimte dus daar ligt het niet aan :)

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het kan zijn dat op de schijf waar hij het uitpakt (normaal je C: schijf) die vol is.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Is je harde schijf onlangs geformateerd als Fat32 ?

4. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, nog 20 gig vrij..

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    ^^ Met de mensen boven mij.

De eerste waarschuwing betekent dat er niet voldoende schijfruimte beschikbaar is op de schijf.
    De tweede waarschuwing geeft aan dat je je schijf in FAT32 hebt staan en dat ondersteund geen bestanden groter dan 4 gig.

6. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer 'IsoBuster' eens te downloaden

7. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    @McSparcle, niet dat ik weet..

Hoe moet ik dat veranderen dan? dat FAT32

Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2006
  8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je schijf formatteren als NFTS, maar dan raak je wel alle data die er op staat kwijt.

Er is ook nog een andere oplossing, maar denk niet dat die geschikt is voor jou (het ziet er uit alsof je niet ontzettend veel kennis hebt van pc's).
    Een nieuwe partitie op de schijf maken die je als NFTS formatteert, maar daarvoor moet je wel genoeg ruimte op de schijf over hebben. En de juiste programma's.

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bedoel je

To convert a volume to NTFS from the command prompt

1. Open Command Prompt. Click Start, point to All Programs, point to Accessories, and then click Command Prompt.

2. In the command prompt window, type: convert drive_letter: /fs:ntfs

Niet dat ik zeker weet dat dit het probleem is hoor, maar als ik zo die melding lees in die box uit het plaatje, dan lijkt het alsof je bestandssysteem niet goed is.

10. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Muhaha ik heb het al gevonden.. ondanks het ontbreken van ontzettend veel kennis van pc's ;)

Het is eenvoudig partities te converteren naar NTFS. Met het programma Setup kan een partitie moeiteloos worden geconverteerd, ongeacht of voorheen gebruik werd gemaakt van FAT, FAT32 of de oudere versie van NTFS. Bij dit type conversie blijven uw bestanden behouden (hetgeen niet het geval is bij het formatteren van een partitie). Als de bestaande bestanden niet behouden hoeven te blijven en u werkt met een FAT- of FAT32-partitie, wordt aanbevolen om de partitie met NTFS te formatteren in plaats van deze vanuit FAT of FAT32 te converteren. Bij het formatteren van een partitie worden alle gegevens op de partitie gewist en kunt u opnieuw beginnen met een leeg station.

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar werkt het nu ook ofniet ?

12. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, het is gelukt. Thnx guys!

13. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je toch nog die mooie grote iso van meer dan 4 gigabyte rebuilden, en vervolgens branden. Was het een mooie film? ;). Prachtige inleiding van je post zo onschuldig O-) , ik heb 'iets'gedownload, haha! :lol:

14. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
  15. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Heilige boontjes zeg, alsof hij de enige is. Ik doe het zelf zo vaak:cool: :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina