Wireless controller disconnect na enkele minuten.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Toneman, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toneman

Toneman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen ik heb een rare situatie hier.

Afgelopen weekend heeft mijn zwager ook de Xbox 360 gekocht. Wij naar huis om de boel te installeren. Tot onze verbazing ging de wireless controller NIET aan nadat je de batterijen erin had gestopt.

Wij terug naar Dynabyte en dit voorgelegd. Nieuwe batterijen erin en het werkte weer. Wij blij naar huis.

Wat mij meteen opviel is dat de Xbox 360 NIET aanging als je op de xbox-button drukte. Na lang pielen ging de controller aan.

We konden bladeren door de menu's etc. Later tijdens het spelen van Fifa 2006 World Cup ging zo ineens de controller uit. Wij de controller indrukken om dat ding aan te krijgen deed niets. Uiteindelijk na lang drukken gaat die controller weer aan. Wij weer een minuut of 6 spelen en ja je raad het al weer ging die controller uit.

Wat zou dit kunnen wezen??

Ik heb 2 wireless controllers op mijn Xbox 360 en heb hier geen problemen mee.

Weet iemand wat er aan de hand is? Heeft iemand dit al meegemaakt en opgelost? Is de controller misschien kapot?

Wie heeft een idee om dit probleem snel op te lossen.

Wij hebben de batterijen die waren meegeleverd bij de Xbox 360, vervangen want in de winkel hebben we nieuwe batterijen gekocht.

Ik zie uit naar een reactie die ons kan helpen.

Alvast bedankt.

Toneman

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 26 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina