Beste mensen, Ik heb een PC wireless gaming receiver gekocht, volgensmij niet de officiele van microsoft. Heb de software geinstalleerd werkt perfect op een ding na, ik kan maar 1 controller connecten terwijl op de verpakking wel staat tot 4 controllers en headsets. het lukt mij maar niet een tweede toe te voegen, kan verder ook niemand vinden op het internet met hetzelfde probleem. zou het aan mijn controller liggen? Heb het aparaat ook al meerdere kerel opnieuw geinstalleerd mar hij pakt telkens alleen maar die ene controller,die andere wil niet connecten. hulp is dankbaar. gr
net als bij de xbox moet je de controller joinen. Kleine knopje achtyer de controller indrukken (en dat dus ook doen op de wireless receiver)
Volgens mij zijn er geen onofficiƫle te koop. Verder doen wat Fardo zegt, beide connect knopjes indrukken.
Ja dat snap ik, maar hij pakt er maar een, die tweede wil hij niet pakken. druk opbeide aparaten de knopjes in maar hij wil hem niet connecten... hij wil ook alleen maar met de zelfde controller connecten, misschien ligt het aan de controller, dat moet ik nog even uitzoeken...