wireless headset of wired headset?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door josh gunit, 30 aug 2008.

1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben van plan binnenkoort een headset te kopen, maar ik weet niet welke.
    Wat vinden jullie fijner wireless of wired:confused:

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wireless is natuurlijk altijd fijner. Bedrading is niet fijner dan Draadloos, natuurlijk maar die krijg je standaard bij de Xbox 360 Premium, dus ik ga niet meer voor Draadloos.

Conclusie: Ga voor Draadloos als je daar de kans toe hebt :thumbs:

3. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de wireless het fijnst. Vooral dat je geen draadje meer hebt lopen tussen de controler en je headset. je kunt dus zo ff weg lopen zonder je headset af te doen

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand uit mijn vriendenlijst zegt dat het geluid van een wired headset helderder is dan die van de wireless headset vinden jullie dat ook? En is de accu van de wireless headset ook niet gauw op? En zit de lader er bij of moet je die apart kopen en zo ja waar?

Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  5. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt van het gebruik af.

Als je de headset heel veel gebruikt dan heb je net als ik 2 draadloze headsets nodig (een in gebruik en de ander in de lader)
    Je kunt hem namelijk niet gebruiken en laden tegelijk.

6. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja das een moeilijke beslissing... draadloos of niet.

Ik moet zeggen, ik heb eerst een headset gekocht met draad, die het goed deed voor een maand of 6 tot 8 met mijn lompe manier van leven.
    Wel handige headset, werkte goed, niet te duur en je raakt hem niet kwijt, het grote nadeel is dat de headset met draad snel een los contactje heeft waardoor je hem weg kan pleuren.

Anyways,
    daarna heb ik zo'n wireless headset gekocht voor €50,-.
    Deze deed het nog beter, zat ietsje beter... na 2 weken was ik hem kwijt.
    Ik ben hem zo'n half jaar kwijt geweest, en heb hem pas geleden weer terug gevonden, het probleem is.... dat ik nu nog de oplader van de headset terug moet vinden.

Inmiddels heb ik weer zo'n oud stinkgeval gehaald met draad, en ja... die raak je in ieder geval niet zo snel kwijt, ik heb er wel al een paar keer op gezeten, mar de techniek van het ding werkt nog steeds!

7. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alleen dat het bereik van de draadloze minder is, als bedraad aan je controller.

Ik rook namelijk buiten ( heb een kleine meid ) en kon dan niet door comuniceren met de draadloze als ik aan het paffen was.......terwijl controller en bedraad headset het wel perfect blijft doen.

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welke headset heeft betere geluidskwalitiet wired of wireless?

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    wireless, heb ze zelf allebij. Maar de wireless heeft echt een veel beter geluid.

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oke thanks, dan ga ik gewoon een wireless kopen en later nog 1, zodat er 1 kan opladen.

11. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou alleen voor de wireless gaan als je echt veel online gamed...

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vanwege de prijs?

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Waarom dat? Ik heb ook een wireless gehad en als je veel gamed is het alleen maar irritant omdat je hem dan moet opladen als je precies met wat vrienden aan het spelen bent. Dat is gewoon ronduit kut omdat hij niet eens zo lang mee gaat en je dan een aardige tijd niet kan praten.

Je stem wordt sterk vervormd met een wireless. Als je in een lobby komt kan je direct horen wie een wireless headset heeft en wie niet. Als je een wireless headset hebt dan klink je soms echt als een robot. Iedereen merkte het bij mij ook direct (diegene die mijn echte stem kennen) dat ik toen een wireless had.

14. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Daft Punk? Betere shit, dan ben ik de eerste die er eentje aanschaft. Vervolgens alleen maar in de lobby gaan en dan Robot rock zingen.

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook een wired, met een volle batterij doet ie het zeker 8 uur, dus gewoon opladen na het spelen en je hebt er dan zeker geen 2 nodig.

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wireless is de sheis! geen kabels etc. Jammer genoeg wel opladen maar goed.. Goede ontvangst, goed geluid! Ik heb beide dus als mn wireless op is.. meteen opladen, ff overstappen op de wired en klaar!

Deel Deze Pagina