Hoe kom je daar nou weer aan..? \o/ Cool ding, ik wil hem zelf hebben en ga hem ook waarschijnlijk kopen. Alleen een paar vragen: -Hoeveel gaat dit grapje kosten..? ( rond de 60 euro schat ik..?) -Hoe is de kwaliteit van geluid, beter, slechter of gelijk aan dat van de wired..? -Wanneer komt deze in europa/nederland uit..? Op Xbox.nl staat TBC..
leuk ding. Hoe lang gaat zo'n batarij mee? ik neem aan dat er knoopcellen in gaan aangezien een penlite er niet in past
Nee de headset bevat een onuitputtelijke energiebron Bwa niet direct knoopcellen, zoiets bevat hoogst waarschijnlijk toch een geïntegreerd NI-Mh accu De operatietijd na een keer opladen baart me geen zorgen door dat dit me geen energievreter lijkt Staat er misschien trouwens vermeld hoe lang het kan meegaan, Fardo ?
Nee hij heeft TOCH een draad Je kan hem ook los koppelen als je wilt. Maar dan doet hij het niet Whahaahah
Headset heeft gewoon een oplaadbare batterij erin, en je laad hem op met bijgeleverde oplader die in de muur gaat ( stekker dus ). Het nadeel hiervan is, is dat als hij opgaat, je niet kunt spelen ( wat wel het geval is met play and charge kit) Ook een nadeel is dat de batterij erin ( of accu wat jij wil), na een tijdje (naarmate hij dus steeds weer gerecharged wordt) verslecht. Voorbeeld: Net nieuw helemaal opgeladen gaat hij 8 uur mee (geloof ik, gelezen op xbox.com/us-US/) maar na 1 jaar en elke dag gebruik ervan zal hij maar maximaal 2 uur meegaan. En dan moet je dus een hele nieuwe headset kopen.. Toch..? Of zie ik dat helemaal verkeerd..
Ja idd ik wil eerst weten hoe het met de batterijen/accu zit voordat ik hem ga kopen. Het liefst zou ik idd de batterijen ook apart willen kopen. Met 2 batterijen kan je met de 1 spelen en de ander opladen. Maar als je de batterijen niet los kan kopen........ja dan is het idd half jaartje dat hij het nog lang duurt, maar daarna moet je hem om de 2/3 uur opladen. We zullen het zien.
Besteld bij videogameplus.ca , binnen een week in huis Ik denk in Nederland idd 60 euro. Ik heb er zelf iets meer voor betaald 45 euro (wireless headset)+ 15 euro (verzenden) + 15 euro (universele lader of een stepdown converter een wereld van verschil vele malen beter eind November/begin December De mute knop is de aan uit knop. 1x drukken Mute lang drukken uit via een stroom adapter klopt Weet ik niet ... ik denk het wel maar weet het niet zeker ... en zo erg intensief gebruik ik de 360 niet
In Nederland komt die volgens mij 24 november uit en gaat die geloof ik 49,99 euro kosten, altans bij de dixons wel
alsof een headset 1 jaar meegaat, ik heb nu al 4 headsets erdoor heen gesleten in geen jaar, iedere x ook hetzelfde probleem: namelijk het boxje wat kapot gaat op een of andere manier, cheap onzin
nu valt hij juist constand op de grond, die versie met draad haalde de grond nét niet omdat er een draadje aan zat