[XOne] Wireless Network Adapter & KPN Experia Box

Discussie in 'Games' gestart door Nescio1967, 4 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio1967

    Nescio1967 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wireless Network Adapter & KPN Experia Box

    Mijn zoontje heeft een wireless network adapter gekocht voor zijn Xbox36, maar wat we ook proberen de XBox ziet de KPN Experia Box (Siemens Gigaset SX551 WLAN dsl) niet.
    Oftewel de eerste test mislukt meteen (Can’t connect to your network hardware).

    Het lampje van de wireless network adapter brand constant rood dus als ik het goed begrijp is dezen niet stuk.

    In de Experia Box zelf is onder Wireless Network – Encryption & Authentication de Security op WEP gezet en de Key lenght op 128 bits.

    Dus nu is mijn vraag of iemand mij precies kan vertellen op een Jip en Janneke manier welke instellingen ik van de XBox en Experia Box ook moet veranderen om een en ander aan het werk te krijgen. Ook hoor ik graag waar ik die instellingen moet veranderen want ik ben niet echt thuis in dezen materie.

    Mijn verontschuldigen als dit al ergens anders beantwoord is maar ik ben al 3 dagen aan het lezen op dezen forum (en anderen) maar ik kom er niet meer uit en mijn zoontje is steeds meer teleurgesteld in mij :'-(.

    Dus wie helpt dezen vader in nood? :):

    Bedankt,

    Johan
     
  2. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft u die officiele van Microsoft??
     
  3. Nescio1967

    Nescio1967 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de wireless adapter is orgineel van microsoft.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je de WEP of WPA beveiliging uitzet , krijg je dan wel verbinding tot de Experia ??

    Vanmorgen met de Experia (Speedtouch 760i) van mijn broertje aan het stoeien geweest.
    Met de standaard SSID en WPA encryptie kreeg ik geen toegang tot de modem/router.

    Nieuwe SSID en WPA gegeven en de kanaal keuze veranderd.
    Heb ook de kanaal van Automatisch op Handmatig (kanaal 9) gezet.
    Merk dat sommige apparaten problemen hebben met een automatische kanaal keuze.
     
  5. Nescio1967

    Nescio1967 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Melbuuln,

    Bedankt voor je reactie, maar waar kan ik de WEP of WPA beveiliging uitzetten?

    Ik heb even gekeken in het menu van de Experia Box onder Wireless Network en dan Encryption & Authentication maar hier heb ik niet de optie gevonden om het uittezetten.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik de Experia van mijn broertje duikt , dan kan ik daar alleen kiezen uit WEP of WPA.
    Uitzetten is helemaal niet mogelijk :mad:

    Kan zo gauw niet de gebruiksaanwijzing vinden van de Siemens op de site van KPN of Siemens.

    Probeer anders even een simpele 64bit WEP encryptie.

    Heb de gebruiksaanwijzing dankzij Tweakers.net gevonden en ben hem nu aan het downloaden !
    Aan de gebruikaanwijzing heb ik helemaal niets , wordt alleen gesproken over de standaard instellingen.

    Even een vraagje.
    1. Heb je meerdere apparaten thuis die draadloos werken via de Experia.

    Heb de volgende thread helemaal over het hoofd gezien , daar kan je terecht voor jouw overige vragen !
    Experia Box en xbox live
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina