hallo ik heb een pci kaartje voor wireless internet en aangezien er op een pentium 3 ( windows ME) geen internet zit wou ik dit gaan aansluiten.. dus ik stop hem erin, hij herkent hem ik installeer de drivers. maar dan? waar moet ik dingen instellen voordat ik kan internetten? heb al rondgekeken en help etc maar ik kom er niet uit. help
Ik neem aan dat je een acces point hebt? Zo ja is deze beveiligd. Welk pci kaartje heb je gekocht? etc
Aan drivers heb je niet genoeg. Op de cd-rom moet ook een programma staan , die de verbinding tot stand moet brengen.
Heb je wat specifiekere informatie, en je hebt inderdaad grote kans dat je nog een programma moet installaren dat als het ware communicates met de drivers van je wireless nic en jou vervolgens een configuratie interface laat zien.
ehhm nou ik heb een MSI neo 2 platinum 54 g moederbord gekocht en daar zat dat kaartje en een antenne bij... Wlan 54 mbps dus ik pak de driver cd hiervan en installeer hem ( hij gaf zelf al de drivers aan) acces point is niet beveiligd
MSI K8N Neo 2 Platinum-54G is het type nummer . Franko, heb je dat kaartje in het onderste (oranje) pci slot gestoken? Heb je ook Digi Cell geinstalleerd vanaf de cd-rom? Daar kan je alles instellen.
Eerst lezen dan reageren , hij heeft een TWEEDE computer > moederbord waar hij de bijgeleverde kaart in wil gaan gebruiken. CHECK DEZE LINKS: http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_list.php?kind=8 http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?UID=492&kind=8 Hier zul je waarschijnlijk de drivers/programs/manuals vinden die je nodig hebt. Want ik neem aan dat het over onderstaande wireless nic gaat:
ja dat is hem alleen zonder dat pci card erop maarre... hij zou het dan toch moeten doen met de drivers die op de cd staan van het moederbord? want hij herkende ze en installeerde ze meteen
Dit is het kaartje: kaartje. Dit is de laatste driver: driver. Download ook even de Quick Guide, daar staat stap voor stap in omschreven hoe je het aan de praat moet krijgen .
*kuch* Ik ga even net zo dom posten als veel mensen doen; maar ik doe het lekker toch Stap af van windows ME en stap over op windows 2000. 100keer stabieler en veel prettiger om mee te werken. Sorry voor mijn gedrag @Arjan: Hij heeft toch al gedownload als hij aan het uitpakken is. Dan zit de fout toch alleen in Winrar...?
hmm ja maar dan moet ik windows 2000 weer gaan kope maarre hoe stel ik dan in windows ME in dat hij een LAN verbinding moet gebruiken? want drivers etc staan goed
Jawel, maar tijdens het downloaden kan het bestand beschadigd raken . Waardoor het archief corrupt raakt, met als gevolg dat je het bestand niet uit kan pakken.