[XOne] wireless XBC met webkey

Discussie in 'Games' gestart door x-factor, 1 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb thuis een draadloos netwerk. Omdat ik niet gelukkig wordt van digitale inbrekers heb ik een webkey geactiveerd. Er is alleen een klein probleempje, ik wil xboxconnect én ik wil mijn webkey houden.
    Is dit mogelijk? Zo ja, hoe? Zo nee, waarom niet?

p.s. ik ben evt. wel bereid om een 64bit webkey te plaatsen ipv mijn 128bit.

2. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    |:- damn, ik heb hem in het verkeerd forum geplaatst. |:-
    Admin of mod, kunnen julie hem ff naar de goede plaatsen, of is het voor deze keer niet erg?

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    in je webkey kun je vast een veilige zone invullen(kan bij een firewall ook,webkey is ook soort firewall toch?) zorg dat je xbox een bepaalde tag heeft, zodat je je xbox vrij gebruik van het internet kunt laten maken.

kun je niet gewoon firewalls op je pc's installeren? dan is je netwerk toch ook beveiligd tegen inbrekers. en een wireless LAN heeft ,maar een bereik van een meter of 20 en zonder een ww kom je er echt niet in, weet ook niet echt wat een persoon zo dicht in de buurt van je huis moet met een laptop en een Wireless lan kaartje:cool:

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    xbconnect maakt gerbuik van een thuis netwerk .... alleen je computer maakt een connectie met de xbconnect server ... dus je webkey hoef je niet aan te passen ... met andere worden de verbinding van je xbox verlaat het huis dus niet via je xbox...

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je wepkey (met een 'p') heeft geen invloed op de programma's die over je wireless lopen. Of dat nou Xbox Live en Xbconnect of e-mail is maakt niet uit.

Een wepkey werkt wel licht vertragend, maar niet zo sterk dat je dat met een internet verbinding zou merken (een trage 11mbit is altijd nog sneller dan een 0,5mbit internet verbinding).

Don't worry, be happy.

6. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp dan kan ik gewoon een ontvanger in mijn xbox duwen, de weP *) key aanlaten en toch xbox connect draaien?
    Wanneer worden mijn bestanden dan wel versleuteld? Alleen bij FTP ofzo?

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    dat ligt aan de instellingen, als je met je xbox op een ftp kan issie omgebouwd...*foei*

/Mod Niet modereren in het forum of de wannabee mod uithangen, svp! PJ

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    De wepkey is een vast ingestelde code die gebruikt wordt om *alle* verkeer tussen zender en ontvanger te encrypten. Als je een wireless client aan je Xbox hangt dan wordt dus alle verkeer tussen je Xbox en je wireless router gecodeerd en kan niemand de grote geheimen zien die jij tijdens het gamen over de lijn laat gaan.

Overigens is er een speciale thread voor Xbox Live en wireless: Klik hier

PS: WEPkey heeft niets met world wide web te maken. WEP = Wireless Encryption Protocol.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina