Ik zat zo eens te surfen op het internet toen ik ineens iets vond over de eerste draadloze controller voor de Xbox. Check de link hieronder maar eens: Draadloze controller Weet iemand al of die hem gaat halen op 15 februari?
Maar dat ding gaat ook maar 50 uur mee, met 4 AA batterijen, en dan moet je de viberatie ook nog uit zetten niet echt de moeite, nee ik hou het bij mijn draadcontrollers.....
nee man ik wil dat ding echt niet, ten eerste moet je batterijen kopen waarmee je 50 uur kan spelen, elke maand moet je dus zeker nieuwe batterijen kopen, ten tweede, dat ding is zo lelijk als de pest, kom je bij mij thuis, zie je eerst 2 mooie controllers, en dan zie je daarachter een belachelijk lelijk misbaksel liggen.
Ehm waarom zou je hem kopen je hebt toch genoeg draad bij je controller zitten ik heb nooit problemen hoor en als je niet genoeg heb kan je altijd nog bijkopen ik vind het maar onzin en dat ding ziet er nog cheap uit ook
'Lelijk' is natuurlijk een kwestie van stijl. Ik vind hem een beetje a la S-style. Maar zou zelf nooit zo'n ding kopen... wat is er mis met een paar meter draad?
Ik post maar even het plaatje van de controller. Ik vind hem te 'gladjes'... Niet mijn controller dus en al helemaal niet voor dat geld.
Het enig en grootste nadeel van deze controller is dat deze geen slots heeft! Dus je kan hem niet gebruiken met jouw headset voor Xbox Live ... vandaar dat ik hem niet heb aangeschaft (anders had ik hem wel gekocht)
tip: Er is al een radiografische controller van Big Ben maar die moet je NIET KOPEN !!!!! Is troep, werkt niet met alle games. Wij hadden er een aantal in de winkel maar de klanten kwamen er mee terug dus we hebben ze terug moeten sturen. Dus dan weten jullie dat.....:{ :{
Zo te zien zit er geen grip op de thumbsticks bij die van logitech. Dat is ook zo bij die thrustmaster gamepad, hierdoor speelt hij klote.