Hallo, Ik kreeg in de algemene korte vragen niet goed antwoord op mijn vraag, dus bij deze stel ik hem nog een keer: Als ik een wirless adapter zou kopen, gaat dit dan ten koste van de snelheid, en krijg ik lag of vind ik minder servers? M'n console licht ongeveer, pak hem beet 15 meter van de router af, met 2 muren/deuren er tussen. We hebben 4 andere computers in huis wireless erop aangesloten, die niet altijd aanstaan. Is in mijn situatie handiger om een kabel te trekken via zolder (grote omweg) of de adapter te kopen? Mvg, Robin
neen normaal geeft dat geen problemen met de verbinding maar dat had wel beter gekunt in de wireless thread hier http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=16898
Ik ken situaties waar je de utp-kabel langs de CV-leiding hebben laten lopen. Waar de leiding door muur of plafond , daar gaat de utp-kabel ook door !!! Hier in huis werkt niet alles draadloos (2xpc , laptop, Xbox360 , PS3 , PSP , DS , Audio , 2x printer ) maar merkt geen verlies in snelheid of lag.
Het beste kan je je vraag in bestaande threads posten, zoals deze: [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live In de startpost van korte vragen staat duidelijk wanneer je moet kiezen voor een wireless netwerk en dat is eigenlijk wanneer je geen andere mogelijkheid hebt. Ik raad altijd een wired netwerk aan. Maar het blijft jouw keuze