Wisselforum aanvraag: Ik houd van bijen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dioga, 3 aug 2004.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het hele ilovebees.com zorgt voor nogal wat opschudding over heel de wereld en vanzelfsprekend hier op het forum natuurlijk ook. Er gaat nu welgeteld 1 thread over en dat valt me eerlijk gezegd nogal mee, ik had allang 20 andere met-slotjes-bestempelde threads verwacht, maar dat terzijde :+

Nou wordt het allemaal nogal onduidelijk in deze ene ilovbees.com thread, veel info wordt tig keer gepost en dat bevordert het speuren met z'n allen niet echt. Daarbij komen er ook zoveel verschillende "puzzels" voor op ilovebees.com zelf dat dat imo moeilijk in 1 thread overzichtelijk te houden is.

Dus, hierbij de eis: Ik wil een Halo 2: Ilovebees.com wisselforum :cool:

2. Lionhard

Lionhard Guest

ik ook :)

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik ook en nog een aantal andere members. Als je de thread ziet dan zie je dat hij al meer dan 70 pagina's telt en dat stijgt snel naar de 100.

Alleen het word wel te onduidelijk dus als het mag please een subforum :)

4. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook, als je een paar dagen de "ilovebees" thread niet bijhoud, dan loop je gigantisch achter (10 pagina's op z'n minst). Dus een wisselforum voor ilovebees zou erg handig zijn.

/edit: of een Halo 2 subforum met ilovebees erbij.

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb me too :)

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Er word soms al een beetje kwaad gereageerd als mensen niet weten of iets al is gepost doordat de pagina's als konijnen oplopen. Dus als we het forum beschaafder willen houden dan moet er wel een Halo2 subforum komen. Of ilovebees subforum.

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    beetje nutteloos aangezien de rage zometeen al niet meer relevant is. En dan moeten al die draden weer worden verplaatst... Gaat toch goed zo, misschien deel 2 openen?

8. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, compleet mee eens.
    Wisselforumtje maken.
    En Dioga heeft gelijk, ik had ook meer threads over ilovebees verwacht die meteen een slotje kregen:)

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het zelf ook een erg grote (en onoverzichtelijke) thread worden. Niet iedereen zal de moeite nemen om die nu nog helemaal door te nemen om op de hoogte te blijven van het gebeuren van ILoveBees, of te weten te komen wat het nou inhoudt.
    Met een tijdelijk subforum kan het wat meer verspreidt en opgedeeld worden, zodat iedereen de kans krijgt om het proces bij te houden en te begrijpen.
    Stem er ook voor in.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Een deel 2 wordt net zo onduidelijk en weet nu al dat alle informatie uit deel 1 weer gepost wordt in deel 2. Het hoeft ook niet speciefiek een ilovbees wisselforum te worden, een Halo 2 kan ook. ilovebees is ondertussen wel zo groot dat het iets belangrijks heeft met Halo 2. Tevens kunnen alle andere threads ook dat subforum, denk 's aan de tig thread die over de boeken gaan en de grote geruchten en feiten topics over Halo 2.

Ook al duurt de rage maar een korte tijd, tot die tijd is het wel immens populair, die draadjes verplaatsen daarna is maar een kleine moeite (heck, geef mij wat modrechten en ik doe het wel ff :p ).

11. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Dan een subforum van ilovebees EN Halo 2, dat gaat toch makkelijk?
    Beide threads lopen erg goed (te goed)

/edit: net te laat. Nou eigenlijk niet, zie mijn vorige post }:]

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Mooi gezegd Dioga.. Maar wat dioga al zegt er zijn boeken threads over Halo de geruchten thread over halo nu de i love bees thread. Die allen kunnen toch in Het Halo Subforum.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Agrees laat de Halo 2 hype beginnen :+

14. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wisselforum voor was juist voor tijdelijk grote aandacht voor 1 bepaald spel/evenement.
    Dus kom maar op met die honing! :+

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook ik ook. :)

Maar het is dan denk ik wel handig om het wisselforum over heel Halo 2 te doen :)

16. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik ook

17. Lionhard

Lionhard Guest

genoeg positieve reacties zou ik zo zeggen?

18. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik is ook voor de wisselforum (poe wat is t warm :+ )

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Mee eens, wisselforum systeem mag van mij wel weer uit de kast. :)

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nou het lijkt me wel duidelijk xbw.

Deel Deze Pagina