Wisselforum -> Top Spin of Rainbow Six 3

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Scotch, 11 nov 2003.

1. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het misschien niet eens tijd het onderwerp van het wisselforum te veranderen, want KOTOR hebben de meeste mensen nu toch wel uitgespeeld. Bijvoorbeeld Top Spin of Rainbow Six 3, dat zijn denk ik games waar nog wel een tijdje over gepraat gaat worden.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan kies ik voor geen van beiden. Kotor is echt een rpg waar je mensen om raad kan vragen en dat is bij top spin minder. Dan moet je zelf maar kiezen wat voor slag je het lekkers vindt. Ik zou dan eerder wachten tot GTA Double Pack ofzo.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zeker, echter is het probleem een beetje dat iets als Rainbow Six en Top Spin vooral gespreksstof oplevert in de vorm van "Ik ben nu in dit level" of "Ik heb vanmiddag gespeeld met sjakie en dat was echt lache!". Ik denk zelf niet dat we daar een apart forum voor moeten aanmaken, dat zou simpelweg te rustig worden.

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kotor is daar geschikt voor omdat er moeilijke dingen zijn, maar in top spin of rainbow six valt het wel mee.

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar het is wel zo dat KotoR daar al een hele tijd zit. En dat veel mensen het inderdaad al uit hebben gespeelt. Dus het is wel degelijk tijd voor een nieuwe game.
    Maar er is eigenlijk helemaal niks geschikt daarvoor. Sterker nog, eigenlijk zijn alleen RPG's geschikt voor het wisselforum.
    Dus misschien is het wel tijd voor een kleine verandering in het beleid. Want de eerste 2 weken is er toch nog genoeg gespreksstof voor spellen als Top Spin en Rainbow 6. Daarna komen er zoals wouter al vertelde alleen nog maar discussies als "Ik ben nu in dit level" of "Ik heb vanmiddag gespeeld met sjakie en dat was echt lache!". Dus misschien kunnen jullie vaker (om de 2 weken ofzo) een wissel doen, en wanneer er een game is die langer blijft boeien hem dan langer in het wisselforum te laten staan.

Want de hele tijd KotoR in het wisselforum gaat natuurlijk een beetje vervelen :p

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik wil liever kotor in het wisselforum houden, staat erg veel info in die threads, en ik kijk er zeker nog een paar keer per week om wat info te verkrijgen.. Dat er niet meer zoveel gepost wordt wil niet beteken dat er niet meer om raad wordt gezocht..

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    wat gebeurt er eigenlijk met het "oude" materiaal van KotoR in het wisselforum. word dat gewist of verplaatst. als het verplaatst word, waar naar toe.

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar ze gooien die threads niet weg hoor. Die worden weer verspreid onder het games forum, en het help forum.

edit: was reactie op Orcrist, maar nu heeft doerak ook zijn antwoord :D

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Biscuitje; Óók de eerste twee weken valt het wel mee. Dat een topic als van Rainbow Six 3 'populair' is en er veel in wordt gepost betekent niet dat dat een geheel subforum kan vullen.

Dus ja er zijn inderdaad weinig games die het 'aan kunnen' maar het is niet de bedoeling om er elke week iets anders te hebben. Dus als Kotor helemaal stil valt verwijderen we het forum misschien wel gewoon geheel totdat er iets nieuws is.

En ja de topics worden dan verspreid over de andere fora.

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, ok. Maar dan is het wel een keer wat anders hè.

Maargoed, 't staat inderdaad niet; zo'n wisselforum met 4 threads.

11. Lionhard

Lionhard Guest

ik zuo inderdaad ook voor GTA double pack gaan..dan kan je posten als je een hidden pakje hebt... of allemaal... of wat je waar moet doen...
    ik denk dat GTA een goeie vervanger is voor KOTOR...

me = gta fan :)

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2003
  12. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    gta is toch niet heel erg onduidelijk, kotor daarentegen kun je op zovel verschillende manieren spelen dat je vaak hulp kunt gebruiken, ik hoop wel dat die nog enkele maanden open blijft.

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja nogmaals, die threads blijven dan wel bestaan, maar staan dan verspreid over het forum. Dat is dan toch geen probleem.

Ik zou er graag een nieuwe game hebben, maar de omstandigheden laten het niet toe!

14. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    er is niet echt een geschikte game vind ik, pgr 2 wordt ook een topper, maar is daar wel genoeg gespreksstof over?
    het moet een populaire game zijn, die genoeg stof opleverd.
    of dat in Cheats/Help eht te vol wordt met onderwerpen over 1 spel

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, GTA duurt nog wel ff, ik denk maybe Counter STrike als ie uit is

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Tja, daar valt ook niet veel over te lullen :)

17. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat PGR 2 een goed wisselforum zal opleveren. Het is uitdagend, het ziet er prachtig uit, er kan genoeg over gediscussieerd worden (mooier dan... minder goed dan... blablabla) en je kunt natuurlijk mensen uitdagen en matches organiseren via Live. Ik denk dat dit wel voldoende gesprekstof zal opleveren in het wisselforum, ik zal er tenminste op wachten.

PS: Wanneer wordt een wisselforum weer 'gewisseld'?

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over heel XSN Sport lijkt me beter als wisselforum

Deel Deze Pagina