Wisselforum voor Morrowind?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Jeruzame, 10 okt 2003.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Naar aanleiding van deze thread:
    Ik doe het toch buiten de centrale thread om, daar lopen zoveel vragen door elkar dat je nooit antwoord krijgt. - lulfiep

De thread in Xbox Games Help / Cheats over Morrowind (hier te vinden) is enorm groot geworden met meer dan 3000 berichten.

Het lijkt mij goed om - in navolging van KOTOR - een aparte Wisselforum aan te maken voor Morrowind, en dan specifiek voor hulp. De huidige thread is namelijk niet meer te gebruiken en mensen gaan nieuwe threads maken (zoals deze)). Met een wisselforum kun je de vragen en discussies uitsplitsen en worden de threads ook weer leesbaar en dus te gebruiken.

Ik speel Morrowind zelf helemaal niet, maar de bestwil van Xboxworld.nl lijkt me dit de beste oplossing omdat de übergrote Morrowind thread niet meer te gebruiken is vanwege haar grootte.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ooit was het wel de bedoeling een Morrowind subforum op te zetten, maar de Morrowind hype is nu toch écht wel over. Het is in principe ook de bedoeling om maar één wisselforum per keer te hebben.

3. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik er zo naar kijk (van een afstandje, dat wel), dan is Morrowind nog wel heel populair. De hype vanwege de release is uiteraard over, maar mensen spelen het nog steeds en hebben er ook vragen over. Vandaar dat die thread nog zo groeit, met alle gevolgen die ik hierboven al heb beschreven.

Maar goed, heb het er eens met de andere moderators over. 't Is een suggestie (vandaar dat ie ook in dit forum staat), niet meer en niets minder. Ik probeer alleen met jullie mee te denken, in hoeverre jullie dat graag willen... :)

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    The Game of the Year Edition zit ook aan te komen, dan zullen er alleen maar mee threads over Morrowind komen, misschien een goed idee als GOTY versie uitkomt, om dan een wisselforum aan te maken.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kotor is hot, Morrowind not :)

Wat Wouter zegt, de Morrowind hype is nu toch echt wel voorbij. Kotor is net nieuw, is gewoon hartstikke populair, en voor zo'n game willen we extra ruimte vrijmaken door het wisselforum.
    Morrowind is inmiddels al meer dan een jaar oud, en hoewel het spel vast nog veel gespeeld wordt door sommigen en er ook nog wel veel vragen over zijn, vind ik niet dat we zo'n oud spel in het Wisselforum moeten gooien. Dat had natuurlijk wel gekund direct bij de release van het spel, maar nu is het daar simpelweg te laat voor.

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik denk dat je niet moet kijken naar de datum waar het spel is uitgebracht, maar naar de 'populariteit' van het aantal posts over een game. En bij Morrowind is het nog steeds zo dat hier veel vragen etc over zijn, en daarom zou het misschien een goed idee zijn om in navolging van het KotOR wisselforum, een Morrowind wisselforum te starten. Dit zou je kunnen doen als er nadat de hype rond KotOR over is even geen game is met hetzelfde aantal vragen erover.
    Ik weet zeker dat veel members dit erg op prijs zullen stellen aangezien -en ik zei het net al- hier nog steeds veel vragen over zijn.

Maar goed, dit is mijn mening (en de mening van misschien nog wel veel meer mensen) maar jullie zullen er vast een goede rede voor hebben :)

Groeten

7. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het helemaal met Q-Dancer eens. Maar jullie zullen er inderdaad goede redenen voor hebben om geen wisselforum te maken voor Morrowind. En jullie zijn de moderators, dus it's up to you... :)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat ook niet om de releasedatum, want waarom hadden we anders aan het begin van de zomer toegezegd dat er een apartr forum zou komen? Dat is nu echter 'verlopen'. Als ik kijk naar wat er nu wordt gepost dan is dat gewoon te weinig voor een wisselforum.

9. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ok, dat is duidelijk :)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben benieuwd welk spel Kotor van dat Wisselforum af gaat gooien, en wanneer. Ik denk geen enkele titel die nog dit jaar uit gaat komen..

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik denk het ook niet, alle 'topspellen' die dit jaar uitkomen zijn bijna allemaal sport/race spellen en daar heb je geen wisselforum voor nodig om erover te discussieren. Maar volgend jaar zal het wel anders zijn met Halo2 en Fable bijv. Dus dit jaar zal je het denk k nog met KotOR moeten doen.

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    True crime verwacht ik maar goed das een hele andere discussie.

13. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet zo wat er bedoeld wordt met een wisselforum. Maar de hyp zal wel wat afgezakt zijn. Maar nu morrowind 29 euro kost kopen er toch steeds meer mensen morrowind. Maar de morrowind tread blijft toch nog wel bestaan?

14. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Dit:
    [​IMG] is het wisselforum (de 2e van boven), en hier kan je lezen wat dat pcies inhoud. En natuurlijk blijft die thread bestaan, hij is alleen een btje groot en daarom moeilijk om de info eruit te halen die jij wilt weten :)

k heb btw geen idee hoe je die foto kan rezizen :\

/edit: nu wel:cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2003
  15. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Max Payne 2 komt dit jaar toch nog uit? Of is dat alleen in Amerika?

Mocht hij nog dit jaar in Europa/Nederland te verkrijgen zijn, dan heb je een waardig opvolger van KOTOR denk ik zo...

16. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    maar wat zou je ingodsnaam willen vragen over mapayne
    dat is waarschijnlijk zo uitgespeeld...ik verwacht eerder iets als fable, geen eens halo 2 denk ik

Deel Deze Pagina