1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

witte stipjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sultan_of_Swing, 29 apr 2002.

  1. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik Jet Set Radio Future speel heb ik regelmatig last van witte stipjes in het beeld. Ze zijn maar heel klein en vallen haast niet op, maar nu let ik er steeds op en het begint me te irriteren. Ik heb het ook bij Halo ontdekt en toen ik laatst een dvd afspeelde gebeurde het ook, alleen minder dan bij JSRF.

    Waar kan dit aan liggen? Aan de Xbox of aan de scart-kabels?
     
  2. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het eerst even uittesten op een andere tv kijken of je er dan ook last van hebt.
     
  3. Quen

    Quen XboX LiVe

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd zwaar kut......ik zou ook idd effe me tv eerst na checken en dan jah..en anders gewoon effe m$ bellen...Latersz 8)
     
  4. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de Xbox op een andere tv geprobeerd en de witte stipjes zijn er nog steeds, dus het ligt niet aan de tv
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    bellen met de support lijn, nr staat op www.xbox.nl
     
  6. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Als er storing op het electriciteitsnet is zie je ook witte stipjes op je TV.

    Wat voor kabel gebruik je om je Xbox op je TV aan te sluiten?
    Heb je de Xbox op een andere plaats uitgeprobeerd of stond die nog op dezelfde plaats met de andere tv? Er kan ook een storingsbron bij je Xbox (of kabels) in de buurt staan.
     
  7. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    kan idd je moet de scart vrijhouden van je stroomkabels. Ik denk dat dat de oplossing is en ook een scart kabel gebruiken
     

Deel Deze Pagina