1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hoop nu eigenlijk wel dat Frankrijk wint met een hattrick van Mbappe.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    :lol: dan loopt ie iig geen tijd te rekken.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    België ... veredeld counter ploegje... jammer. Prima prestatie, dat dan weer wel
     
  4. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Counterploeg of niet, bracht het mooiste voetbal op de mat dit WK.

    Zonder gezever.
    Geen Neymar die duizend doden sterft bij een denkbeeldige duw, maar wel een Hazard die net zo veel neergetrapt wordt zonder al die show te verkopen. Geen tijdtrekken zoals die zielige Mbappe, maar wel een ploeg met hoog fair play gehalte.

    Als supporter kun je enkel en alleen maar trots zijn op die spelersgroep!
     
    Yellow 13 en tim91 vinden dit leuk.
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Mpabbe doet een keer vervelend en is gelijk altijd aan het tijd rekken. Modern voetbal is gewoon veranderd, accepteer t maar.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mooiste voetbal? Nee.
    Effectief? Zeker.

    Vind het wel komisch dat de spelers van België zeiken op een ploeg als Frankrijk, die dezelfde tactiek hanteert ... nu kwam je niet door de Franse defensie heen, counterend lukte het ook al niet en dan is Frankrijk een nare ploeg om tegen te spelen? Tja, geklopt worden door je eigen spel is nooit leuk. Wel benieuwd wat je had gezegd als Hazard en de Bruyne de hoek in waren gegaan voor tijd rekken overigens :+ Je doet ALLES voor de winst.

    Echter mag je als België zijnde trots zijn op deze prestatie... heb genoten van de pot tegen Brazilië.
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vind België qua spel totaal niet vergelijkbaar met Frankrijk maar goed...
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat dacht je van nee? Heeft ook een beetje met fatsoen en respect te maken en dat laat dat ventje niet zien. Ik hoop echt dat Kroatië vanavond Frankrijk afmaakt als Nederland vier jaar geleden deed tegen Spanje, liefst nog met bijna identieke goals. Ik weet dat het onmogelijk is, maar lees dan het artikel op NU maar eens over under dogs: https://www.nu.nl/weekend/5364467/inspiratie-kroatie-wk-finale-vijf-underdogs-onmogelijke-deden.html Ik zal zelf altijd voor de underdog blijven, geeft me veel meer reden en gevoel om aan te moedigen. :)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Joh alsof andere teams wel allemaal fatsoen en respect hebben haha. Bij Kroatië lopen pad echt een paar Slavische boeven rond.

    België pakte ook veel meer geel btw. Is dat respect? Die kaart van Hazard bv is ook niet fatsoenlijk hoor.

    Maar goed denk niet dat iedereen hier helemaal objectief is haha.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee inderdaad, iedereen heeft zijn eigen mening. Als het op kaarten aankomt is het inderdaad niet eerlijk, maar hoeveel van die kaarten zijn veroorzaakt door irritant gedrag van de tegenstander?

    Ik bedoel ermee te zeggen dat niet alles te verwijten valt aan een team wat meer kaarten pakt dan de tegenstander. Het WK is niet altijd netjes geweest als het op het fysieke aankomt, maar dat geldt ook voor het mentale en daarmee het irritante ''hoe kan ik het beste vallen'' gedrag.

    We zien wel vanavond hoe het gaat verlopen. Ik blijf in ieder geval mijn team aanmoedigen en hoop op een ruime uitslag. Wat betreft gisteren was ik qua uitslag tevreden, de rest was best wel drama. Ik denk dat het vanavond wel anders gaat omdat er nog om een echte prijs valt te spelen. Gewoon zin aan en geen gezeik verwachten, verstand op nul en kijken. :)
     
    SD23a vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fuck off met kijken het is om 17uur ik lig dan lekker te bakken op t strand
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557

    Ja een counteraanval is irritant gedrag dus schuld van Frankrijk dat je daar geel voor krijgt lol.

    Maar mooi dat je al spreekt van jouw team. Mooi rijtje inmiddels met Heerenveen, Cambuur en Ajax enzo :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb wel een Toto ingezet op een directe rake vrije trap van Pogba, voelde me iets zekerder bij hem dan Raketje.

    En ja, kies niet echt de beste clubs. :+ Ik hoop echter nog wel dat Kroatië hem pakt. Het enige wat Pogba hoeft te doen is even een directe vrije trap erin tikken. :+

    Overigens is Toto qua keuze wel echt een stuk beter dan Unibet. :eek:
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Fuck Frankrijk. Als Kroatië wint is dit WK helemaal af.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoe bedoel je?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je hebt meer keuze wat je doet qua weddenschappen. Ik heb alleen ingezet op een directe rake vrije trap van Pogba. Verder dus niet ingezet voor winst voor Frankrijk of Kroatië, of wie wanneer scoort en in welke helft. Unibet is vooral voor de uitslag en de pay out bij hun is nog lager ook, fors bij sommige mogelijkheden tot een weddenschap.

    Als Pogba doet wat die voor mijn Toto moet doen, dan heb ik een potentiële topper binnen, maar volgens mij moet het dan wel binnen 90 minuten. Ik kon zo ergens niet vinden of hij ook tijdens de verlenging mag scoren om de Toto te winnen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik heb iig 30 euro op Kroatië ingezet. Ben benieuwd.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Odds zijn juist over het algemeen bij Uninet beter en je kunt op honderden zaken voor deze wedstrijd gokken dus een directe vrije trap van Pogba zal er ook wel tussen staan

    Heb jaren geleden voor het laatst bij Toto gegokt en toen was het nog vrij beperkt waar je op kon inzetten dus goed dat ze dit blijkbaar uitgebreid hebben. Ik meen dat toen ook maar iets van €25 per wedstrijd kon inzetten, is dit ook aangepast?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, per bet nu maximaal 20 euro, maar je kan er in totaal tientallen inzetten, alleen 20 euro maximaal per bet. Voor elk gokje of sub gokje moet je het bedrag inzetten wat je bij je eerste bet hebt ingevuld. Vul je 20 euro in voor Pogba, maar je denkt ook dat Raketje het kan, dan is het zoals ik het bekeken heb ook 20 euro voor Raketje en in totaal dan 40 euro voor de gehele bet.

    Het mooie eraan is dat je met een inzet van 60 euro ongeveer een potentiële uitbetaling van ruim over de 1.000 euro zou kunnen halen, maar daar zit ik verder onder. Ik meende ook dat het boven de 1.000 euro totaal wat je wint ook blauwe enveloppen betekent. Een oud klasgenoot van mij won ooit 966 euro en dat was net onder de 1.000 belastingvrije kansspelwinst.

    Het is overigens al jaren geleden, had namelijk van een kennis van mij ook al eens begrepen dat de belastingvrije grens nu 450 euro is en dat zou betekenen dat ik dan wel de lul ben als het om blauw enveloppen gaat. We zien wel! :)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kroatië heeft net zulke nichtenspelers rondlopen als Frankrijk. Wat te denken aan Mandžukić, wat een flapdrol is dat.
     

Deel Deze Pagina