ik zoek een converter die wma naar mp3 kan veranderen. ik heb al gezocht met die zoek functie en kon wel een aantal dingen vinden maar dat zijn allemaal programma's die naar 30 dagen niet meer werken of waarmee je maar 10 keer nummers kan veranderen. weet iemand een converter die gewoon fullversie is en dan niet geregistreerd moet worden, geld voor gevraagt word of iets in die richting, maar gewoon GRATIS is
ik heb op site van hen gekeken maar daar staat dat je een trail versie kan downen van 30 dagen en daarna moet gaan registreren. klopt dat of weet jij een manier dat dat niet hoeft?
www.illegaal.nl... Neej, er is ook een gewone private versie van DBpoweramb, je kan hem gewoon downloaden en blijven gebruiken.
ik heb nu dbPoweramp. hij werkt wel, maar hij wil niet de nummers veranderen die op het windowsaccount van me zusje zijn gezet. als ik die cd via mijn windowsaccount er op zet doet hij het wel weet iemand hoe dit zit of is de enige oplossing om al die cds gewoon via mijn account op de pc te zetten.