WMP7 Probleempjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ArtificialFaith, 16 jan 2008.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik kan mijn windows media player niet meer sluiten.. Als ik op het kruisje klik is mn windows media player verdwenen maar mn muziek/film gaat nog steeds door.. Ik heb em nu op de taakbalk staan zodat ik em op pauze kan zetten en toch kan doorwerken.

Ook heb ik iets anders. Ik heb een film op mijn pc staan en als ik deze open met windows media player, krijg ik de directors commentary te horen. Als ik em open met een ander programma krijg ik wel gewoon de film te horen.. Hoe kan dit?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan je probleem niet voor je oplossen, maar is er nog een reden dat je wmp7 gebruikt en niet bijvoorbeeld media player classic?

3. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Verder niks.. Ik heb zat andere programma's waarmee ik het kan afspelen maar vind wmp wel lekker werken..

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Daar heb ik ook soms last van, best vervelend:)

Beelden zeggen meer dan woorden, kijk even op het onderstaande plaatje hoe je het oplost. Zo doe ik het ook wanneer WMP er geen zin meer in heeft.

Voor je tweede probleem weet ik zo 1,2,3 geen oplossing, hopelijk heb je wat aan het bovenstaande.

5. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Super! dat 2e stukje is ook niet zon probleem.. als ik em op mn xbox open geeft de file geen commentary maar goed ik wilde ff kijken of iemand het wist! Bedankt!

Deel Deze Pagina