[XOne] WMV-HD met Subs

Discussie in 'Games' gestart door Dutchman020, 10 dec 2008.

1. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    De naam zegt denk ik al wat ik wil. Aangezien ik heel veel WMV-HD films op mn PC heb staan en die graag wil kijken via mn Xbox360 vroeg ik me af of het mogelijk is subs mee te sturen. Eventueeel met een xtra progamaatje.
    Als het mogelijk is wil je dan ook uitleggen hoe ik het precies moet doen. Ik wil ze er ook wel inbakken maaar wel snel en zonder kwalitijdsverlies.

Alvast bedankt

2. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik download ze altijd met ingebakkken NL Subs:)
    maar dat is niet echt antworod op je vraag vrees ik..

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Anders kan niet helaas :)

4. LoeMpia

LoeMpia Sambal Bij?

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik Avi ReComp, je kan dan ondertitels inbakken in je films, series etc. Heel gemakkelijk te gebruiken. Hier heb je alvast de link. Als het niet lukt, dan hoor ik het wel. Ik ga in ieder geval door met mn Lost marathon, en allen met ingebakken subs dankzij Avi ReComp :p

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  5. Janosic

Janosic Xbox 360 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    [EDIT]Oeps was iets te snel. Ik dacht dat het ging om het streamen. Helaas heb ik geen antwoord op het ondertitels plaatsen[/EDIT]

Ik stream mijn HD films (wmv-formaat) via het programma Tversity. Dit werkt erg snel en vrijwel probleemloos.

http://tversity.com/

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  6. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit ook net gedownload, werkt ideaal zeg het programma vond mn xbox gelijk:b:

7. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikt VirtualDub. Je neemt een SSA-file (Substation Alpha) en een film en dan maakt hij er een nieuw bestand van. De kwaliteit gaat niet echt achteruit, alleen wordt het bestand wel groter, en het renderen duurt ook wel een tijdje.

Deel Deze Pagina