beste mensen, Thuis heb ik een draadloos netwerk. Ik heb op mijn PC wmvhd content staan (zowel 720 als 1080) die ik wil streamen naar mijn xbox. DIVX gaat prima maar zodra ik hd stream loopt de film elke 5 seconden vast en moet hij weer gaan laden. Ik heb programma's zoals: vuze, tversity en nero media home server reeds geprobeerd. In mijn pc zit een q6600 quad core dus daar ligt het niet aan. heeft iemand een oplossing voor mij? alvast bedankt
In het algemeen is een G-netwerk voor HD-streamen niet stabiel genoeg. Ik heb hier een behoorlijk stabiele draadloze netwerk , maar dan nog gaat streamen via G behoorlijk moeilijk. Tussen 2 apparaten via het N-netwerk loopt alles wel normaal , helaas ondersteund de Xbox360 geen N-netwerk. Dan blijven er maar 2 dingen over. 1. Maak gebruik van een UTP-label. 2. Maak gebruik van Homeplugs (netwerk over het stopcontact).
ik heb al een oplossing gevonden. Ik zet eerst de film aan op mijn xbox, dan zet ik 'm op pause, laat ik de film een half uurtje transcoderen, en dan kan ik hem zonder haperingen streamen bedankt voor de reacties
Waarom laat je hem WMVHD in godsnaam transcoden. De 360 kan dat formaat native lezen. Of bedoel je bufferen?