Woensdag: Splintercell al uit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mastapiece, 20 nov 2002.

1. mastapiece

mastapiece Guest

Ke mensen, ik start deze thread om het overzichtelijk te houden..is Splintercell bij jou in de buurt al uit? Post het hier, morgen maak ik nog een thread voor die van Do. dus zo kun je overzichtelijk zien of Splintercell al uit is en misschien wel bij jou in de buurt!

Hier in Uithoorn is tie nog niet uit voor zover ik weet.

2. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    den haag en omgeving ook nog niet,heb gehoord dat hij uitgesteld is tot 28 nov]:-

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    same here. "volgende week" krijg ik overal te horen. dus zoals ik al zei.

die amerikanen hebben em nu toch weer eerder =(

4. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag in gouda in de stad geweest en daar hadden ze em nog niet
    alle winkeliers komen met de leuke mededeling :
    "hoe spel je dat, zzzplinter sel ??"
    "wat is dat splinter cell dan weer"
    "xbox ? wat is dat ?"
    "ik heb hem al (daarna gaan ze heel hard lachen)
    "wanneer ie komt ? ergens eind november"
    nee echt daar hebben we veel aan zeg
    tip voor de winkeliers : weet eens een keer wanneer een spel uitkomt....zou wel eens opschieten !!!
    morgen nog maar keer kijken k moet toch nog de stad in :)
    can't wait 8)

5. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het nou gewoon bij één thread houdt! dan post degene die hem heeft gesignaleerd het en dan blijft t allemaal wat overzichtelijker!!

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind het overzichtelijker om verschillende vragen te hebben verspreid over enkele threads dan allemaal maar in een thread te dumpen. Maar Splinter Cell word nu wel een heeel populair topic, lol. Ik ga morgen even kijken, ze hebben hem vandaag vast nog niet.

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Door al die threads weet ik zelf ook nie meer wanneer ie nou uitkomt

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    21e, 22e, 28e of 29e.. Lol. :+

9. mastapiece

mastapiece Guest

Hmmp..als we ff ONTOPIC blijven reageren is het wel zo overzichtelijk..daarom, alleen posten of tie wel of niet bij jou in de burut uit is:9

Thx gasten

10. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel alleen te zeggen dat 1 topic of iemand hem al heeft gesignaleerd genoeg is, elke dag een nieuw topic is nergens voor nodig.... dus je idee is niet slecht, alleen was 1 topic genoeg geweest....

sorry voor deze offtopic b/s iig :D

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ze zijn echt te bijdehand of te stom idd. k ga zelf gewoon een keer een pure gamewinkel oprichten en dan het goed doen.

12. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha jah inderdaad ik doe mee ! de nieuwste games en je word er nog rijk van ook :p

maare kunnen we niet ff 1 Splinter Cell thread maken en deze ff allemaal sluiten en deleten ofzo....want ik zie nou steeds commentaar dat er zoveel van die SC threads zijn maar in welke moet ik nou posten !?!? zou opzich wel makkelijk zijn om te weten :{

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Hierbij maak ik dit de officiële Splinter Cell releasedatum thread!

14. masterape

masterape Guest

Hmmm..eiglijk zouden ze mensen aan moeten nemen die verstand van games hebben in DE FRS en alle plaatselijke winkles.

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah idd et enige wat ze doen is ff in de computer kijken en daar staat alleen de officiele release datum. terwijl soms et spel waar je naar vraagt al 8er de balie ligt. (altijd ff checken achter de balie dus)

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij onze FRS zeggen ze dat hij de 28e wordt ingevoers(srry,weet geen beter woord)en dat ze hem de 29e of 30e hebben
    Bij de Intertoys bij ons hebben ze nog nooit van Splinter Cell gehoord,stom stelletje sukkels daar ook

17. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de OXM staat als officiele release datum 22 November, tothegame.com geeft 29 November aan...:confused:? Ik hoop volgende week, dat zal voor mij iets beter uitkomen met Blinx die ik nog moet uitspelen, Morrowind die ik morgen ga kopen, m'n huiswerk en vooral m'n salaris. Maar deze week zal ook niet erg zijn. hebben anderen weer wat te doen :D!

18. t is gewoon nie bekent... houd erover op want de ene winkel zegt de 28e en de andere zegt 22e of 21e dus daar schieten we nie meer op...

Net trouwens voor t eerst de demo gespeeld:+ Kort level maar wel dope

19. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens....maar k ga morgen toch maar ff kijken :9
    bij mij weten ze af en toe niet eens dat ie eind november zou moeten komen, of wat splinter cell of wat zelfs een xbox is.....k bedoel als je in zo'n winkel werkt weet je dat of die gast had gewoon stupide humor :+
    naja late we hopen dat we em snel kunnen spelen.....bij gamekings zag ie er iig wel rete vet uit 8)

20. jah zag er wel vet uit helaas was die camera man t demo leveltje aant spelen en die kende ik al :{ maja ik hoop nog altijd op vrijdag :))

Deel Deze Pagina