als ik in een server wilt stappen van et gaat ie heel vaak op sommige momenten steeds dat downen herhalen weet iemand er iets op dat dat weg gaat
Dat doet 'ie inderdaad bij bijna elke server. Ik wist ook niet precies wat 't was, maar ik denk gewoon dat elke server net weer iets anders heeft ingesteld (andere maps, andere volgorde, andere objectives, enz) en dat er daarom wat gedownload moet worden. Waarom dat zo goed als altijd moet, en de ene keer weer vrij veel en grote bestanden zijn en de andere keer binnen een halve seconde voorbij is weet ik niet. Ik denk ook niet dat je het weg kan halen Behalve als je steeds in een zelfde of in een paar dezelfde servers gaat zitten denk ik dat je zoiets niet vaak meer tegenkomt (weet ik ook niet eens zeker though) maar anders blijft dit zich voordoen. Niks aan te doen neem ik aan...
Als je een beetje veel games hebt gespeeld, wordt het steeds minder. Er zijn ook een paar mods die samen iets van 400MB zijn, die worden soms ook gewoon gedownload zonder dat het gevraagd wordt Als je 2 weken gespeeld hebt en hij laadt nog steeds elke keer, moet je gewoon net zo lang zoeken totdat je een betere hebt.
/cl_download 0 Je kan ook Xfire downloaden dat is een programma waarmee je kan chatten maar ook ip's van servers kan opslaan zodat je telkens in dezelfde kan die je leuk vind. Als je vragen hebt vraag ze dan maar aan mij