1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wolfenstein: The New Order

Discussie in 'Games' gestart door Ironstar, 19 apr 2014.

  1. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    als je zomaar door een game loopt, wat heb je er dan in godsnaam aan?
    de game best aardig lang en alles wilt zoeken en ontlokken ga je dat niet doet in 1x doorlopen, zelfs voor de 2de keer zul je moeten cheaten, om alles te vinden! en hoe kun je nu zeggen dat je de game uitspeelt in 8 u als je de site missions niet doet is de game niet uit!

    het geeft geen bal te maken of jou veteraan CoD/BF is, ik vraag met dan af hoelang hij dan COD kan spelen 2u?
    waar is het plezier dan gebleven om te gamen?
    je zegt dan nog dat hij grafisch niet best is, ik denk dat jou vriend zelfs niet gezien geeft! want als je dit alles kan in 8 uur!
    volgens mijn geeft jou maat dan ook een dikke job, als tester van games of zo want zulke mensen zoeken ze overal:)
     
  2. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Zeer vette game! Maar het geluid van de guns vind ik maar zozo.. Helemaal als je dat vergelijkt met het fantastische geluid in bf4. Maareh hoe zit dat met throwing knives... Right thumbstick maar hij gooit dan niets...?!
     
  3. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    vandaag gehaald en ben er 2 uur mee bezig geweest. Ziet er goed uit en speelt lekker weg!
     
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Echt een sleeper hit wat mij betreft! Flink gespeeld nu net level2! Als dat zo doorgaat dan zijn die 15 levels huuuuuuge . En het verhaal weet mij ook zeker te boeien:)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    We deden sowieso meer dan een uur over allleen het eerste level al broer, fucking nice. :D Verdomd vermakelijk en grafisch gewoon in orde, niets wat je van je stoel blaast maar heeft wel echt zijn momenten. Nice hoor, Machinegames' eerste game en gelijk zo eentje.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Damn wat een moddervette game is dit zeg!

    Ik kan trouwens geen platen afspelen.. kan wel play drukken maar hoor geen geluid..
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Perk systeem echt vet! Heeft iemand alleen tips om cover kills te maken wanneer ben je in cover? Dat wil me nog niet echt lukken
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gewoon leunen om hoekjes hij registeerd het wel snel al als cover shot.
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Dat leunsysteem is 1 van de weinige dingen dat niet lekker werkt soms leun je de berkeerde kant op of wil t leunem niet lukken
    Of t lugt aan mij
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    T lugt aan jou

    Ben opnieuw begonnen op Uber maar kom niet eens voorbij het eerste stukje in de helikopter turret.. Begrijp niet wat ik verkeerd doe.
    Gehaald :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Net het wolfenstein 3d level gespeeld van de zolder verbaaste me dat daar geen trophy aanzat...
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wel grappig dat de geheimen er ook nog in zaten.
    Jammer dat het maar 1 map is ook.
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad als wolfenstein 3d ooit nog een x op ps4 komt instant buy
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Rustig maar hoor, je doet hier ineens wel heel veel aannames. Ik probeer de game niet direct af te kraken maar wou alleen mijn mening geven waarom ik de game geen €50,- waard vind t.o.v. bijvoorbeeld Battlefield 4. Grafisch vond ik het een méévaller als je even goed gelezen had.

    Ik had gehoopt dat de main content op hard (de moeilijkste begin difficulty) wel wat langer zou duren dan 8 uur, ook zonder zijmissies. Een hoger niveau betekent een 2e playtrough en ik betwijfel of het spel daar nou echt beter van wordt. Een single player van Call of Duty duurt inclusief challenges/assignments en collectibles ook wel 30 uur, maar dat zegt in mijn ogen nog niets over de kwaliteit, variatie of hoeveelheid content van een spel. Als je dog tags zoeken niet leuk vindt blijft er nog maar bar weinig over om van te genieten in CoD (als het een SP only game zou zijn). Dat vind ik dus ook het geval bij Wolfenstein. Aangezien de multiplayer ontbreekt, had ik wel meer verwacht van de SP.

    Mijn huisgenoot heeft de game gekocht met het doel om uit te spelen en snel door te verkopen met weinig verlies. "Er zijn verder naast BF4 toch geen leuke games op de PS4" waren zijn letterlijke woorden ter motivatie (voer voor de X1 vs. PS4 discussie :+). Leuk voor de afwisseling dus, maar ook niet meer dan dat. Ik heb even meegekeken omdat ik de game ook wel op mijn X1 zou willen spelen, maar ik het na 'even' gezien te hebben de €50,- zelf niet waard vind. Met jou reactie ben ik nog niet helemaal of ik nu iets bijzonders over het hoofd zie.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je kan meteen op Uber beginnen dat is de moeilijkste moelijkheidsgraad.
    En de 2de playtrough is wel anders aangezien een ander personage leeft enz.
    Cod is niet te vergelijken kwa duur vind ik daar was ik echt stuk sneller mee klaar als Wolfenstein.
    En voor mij persoonlijk is er genoeg te spelen op de ps4, dus zal op de one ook wel goed zitten.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Hoe bedoel je ander personage? Wat veranderd in 2e playthrough dan?
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dan kies je voor de ander,..... bij herr Totenkopf.

    Dan kun je sloten picken en bij sommige levels ga je dan langs een andere weg. Duurde even voordat ik het door had, want zat in het begin heel lang te zoeken hoe ik ergens kon komen.
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ok cool, is het echt een hele andere ervaring? en zijn er in de levels zelf veel andere dingen of valt dat wel mee
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Verschilt per chapter. Zitten een paar tussen die ik echt gaaf/verrassend vond,.....
     
  20. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand een idee waar ik die codes vind ? ook het EGG heb ik nog niet gevonden
     

Deel Deze Pagina