Publisher: Activision Developer: Raven software Genre: FPS Releasedate: 7 augustus 2009 Website:http://www.wolfenstein.com (Bron: xboxworld.nl) Teaser [gt]36482[/gt] Trailer [gt]37743[/gt] [GT]46995[/GT] Eerste scans:
MP was inderdaad perfect. Jammer dat er na een tijdje niemand meer online was met dit spel en toen maar verkocht altijd spijt van gehad want het word nog steeds gespeeld.
Heb me met RtcW prima vermaakt. Had toen nog geen live maar de SP beviel me wel. Hopen dat ze hier ook een vermakelijke titel van weten te maken.
Er werd enkel een compilatie van verschillende oude RTCW videos getoont en op het laatste zag men een render van de next-gen versie. Waarschijnlijk komt deze halfweg 2006 uit.
RtcW was/is echt een vette titl., vermaak me er nog steeds mee. Vooral online is deze game inderdaad beter als bijv. Halo 2. De SP was niet alles, de missies waren saai en levenloos. Als ID software iets aan deze minpuntjes weet te doen, wordt dit zeker een game die in plekje in mijn xbox 360 verdiend.
RTCW was egt geweldig, gewoon elke minuut spanning en het was daar tenminste niet teveel om 2 tegen 8 te doen
Geweldig! Ik heb onder RTCW de leukste tijd van het on-line game gehad! De sfeer die de game met zich meenam was niet uiteleggen! Ik kan niet meer wachten tot dat ik deze titel in me handen krijg!!
Jups, dit is De Game die ik het vaakst heb uitgespeeld in mijn leven !! Was GRANDIOOS, vooral toen in die tijd was dit iets revolutionairs vond ik. Dus kijk nu ook erug naar de Titel uit, en ga hem direct halen. Want verwacht dat ook deze game mij weer ONTZETTEND kan boeien gek!
Bron: Games.telenet.be Het is niet veel, maar het is goed dat ze nog eens iets van wolfenstein laten horen.
ik wil info ik wil screens ik wil trailers weet ieman wanneer er eindelijk eens wat info komt, of een trailer? kan nie wachten
Grappig dat je dit topic eens oprakeld.... Had het laatst met een maat van mij over dit spel, dat we toch wel benieuwd waren wanneer deze uit zou komen! Voor zover nog niet veel informatie vrij gekomen. Oftewel, hopen dat ze niet afgestapt zijn van dit plan om hem op de 360 uit te brengen!
Ben hier wel zeer benieuwd naar! Op de pc was dit al in de jaren 90 een hit, op de xbox nog nooit gespeeld eigenlijk, hopelijk krijgt dit dezelfde sfeer