Wolverine's Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 17 apr 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    K.. kom net bij Media Markt in amsterdam en wat ligt daar (tot mijn verbazing in ieder geval)
    X2 Wolverine's Revenge.

Ik wist niet dat ie nu al uit zou komen maar hij is er idd geval, hij was iets van 55 euro ofzo..

Misschien dat ie al langer uit is, zo ja sorry voor het oude nieuws :)

2. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha ik heb m pas geleden op internet ongeveer voor 10 euro zien staan, alleen weet ik neit meer waar:+

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Robbertos bedoel je niet dat xmen fighting game? Want er zijn twee xmen game.

4. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
  5. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad wel dat deze game uit is, maar ik laat hem toch wel links liggen, want volgens mij is deze game flut.

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is het best een leuke game. Beetje in de style van Buffy, lekker vechten :)
    Maar ik wil ook nog indiana jones, panzer dragoon orta en lotr:ttt..

7. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    op IGN krijgt de game 66/100 en niet echt positieve kritieken..
    :eek:

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja ik weet niet hoe het zit met de punten die ie in reviews krijgt.. 66/100 is idd niet veel maar nou vind ik persoonlijk IGN niet de meest representatieve site kwa xbox reviews..

Het leek mij in ieder geval wel een aardig spel.. Weet eerlijk gezegd niet of ik hem zelf koop, heb momenteel ff teveel te spelen en er zijn ook nog 3 spellen onderweg naar me.

Maar ik zag hem liggen dus ik dacht ik meld het ff..

9. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Gamespy geeft dit spel een 64/100... Men geeft aan dat het spel een hoge moeilijkheidsgraad heeft en op zich is dat niet erg, maar gezien de problemen met de camera en de nogal basic gameplay vindt men dit spel niet zo erg goed... Ook de graphics zijn niet Xboxwaardig, hoewel de grafische waarde van Xmen2 Wolverines Revenge ietsje hoger zou liggen dan wat we reeds gewend zijn van dit soort spellen... Een ander nadeel zou zijn dat je de game alleen tussen de levels kunt saven en ook de tussenfilmpjes niet door kunt skippen, gecombineerd met die moeilijke gameplay wordt dat wel een frustratie om steeds dezelfde shit verplicht te moeten bekijken...

Wel een spel voor de die-hard Xmen fans zegt men, maar verder? Ik ben zelf wel enigszins geïnteresseerd in het spel, maar er zijn dus nu al 2 of meer reviews van de game die toch wel slecht uitpakken... Dus ik denk niet dat ik dit spel zal gaan scoren... Jammer...

Deel Deze Pagina