Kwam deez tegen in een consoleverkooplijst van Japan, lijkt me een soort gameboy. Weet iemand er iets meer over te vertellen???
Is al redelijk lang verkrijgbaar als import(langer dan GBA) bij de betere gameshop. Maar zover ik weet niet echt een succes.
Is de tegenhanger van de GameBoy gemaakt door Sony. Ze dachten het truukje van de PlayStation ook nog een keertje na te doen met een handheld.
Deze is niet van Sony, hij is van Bandai... Het systeem heeft grote support van Square, en is een must voor de collector!
WonderSwan blijkt volgens de Specs Betere beeldkwaliteit te hebben en een grotere diameter scherm, Maar GBA heeft mer spellen Support , en daar wint ie het mee tegenover de WonderSwan.
Waarschijnlijk is FF al genoeg voor de meeste jappen om er 1 te kopen, FF geniet een enorme populariteit in Japan.(waarom = me nog steeds een raadsel maar dat = persoonlijk)
Het is toch iets anders hoor... Maar als je de spellen vergelijkt heeft de ps2 er natuurlijk veel meer... Maar euh... De xbox wordt heus wel een succes, dat van de wonderswan betwijfel ik...
Het systeem zelf is krachtiger dan de GBA, maar waarschijnlijk word ie nooit ten volle benut omdat developers het opgeven en op de GBA doorgaan.