heej mensen, ik ging vandaag naar het dorp om de sound system te kopen en ik werd helemaal gek toen ik hem had Ik had hem aangesloten thuis en hij is perfect voor mijn slaapkamer...je kan de bass echt heel hoog doen en de volume ook....er komt goed geluid uit en hij is gewoon perfect.... Dus als iemand een sound system is zijn kamer wilt is dit(vind ik) de beste oplossing Dus....Mazzel allemaal ik ga weer effe stampen
Zo lezen meer mensen het tenminste. Het maakt toch eigenlijk niet zo veel uit als er meer threads zijn?
sound ik vond het wel handig zo! weet ik eindelijk of die 2.1 wat was want ik heb nou geen geld voor een dolby 5.1 ofzo. Thx Man
Jij denkt dat 2.1 niks, nou als ik me oren in me kastje doe waar me subwoover in staat en je doet de bass nog geeneens hoog dan vallen je oren er al bijna af En Stalker No Problemo.....als je niet genoeg geld heb voor een 5.1 zoals mij dan zou ik die kopen want het is echt een goeie
Ik wil eerst een tv voor iets van 650 euro! een Breedbeeld van 70 cm vlakke beeldbuis. Alleen ze zijn er wel maar degene die ik gevonden heb heb je alleen in een internet winkel en dat vertrouw ik dus niet en begin ik niet aan.... Maar zodra iemand voor mij zo'n tv weet of ik zelf zo een vindt. Ga ik zeker zo'n 2.1 halen want ik hoef dan ook niet zoveel WaTT geluid in mijn tv.
de 2.1 Thrustmaster Sound System geeft genoeg watt voor in me kamer want hij kan echt heel hard Je kan ook nog instellen voor 3D geluid en dat is zeer relaxt voor spellen. Je kan hem ook aansluiten op je PS2 en NGC maarja die heb ik niet en Cyrillus kijk op: Deze site voor TV Als die winkel bij jouw in de buurt is dan is dat zeker relaxt ik zag namelijk bij mij in het dorp bij Modern een TV breedbeeld van 70 cm voor 300 Euro en nog een goeie ook met 20 Watt geluid... Lijkt je dat niet wat Mzzl