Als je nu al online wil gamen of je wil er voor zorgen dat je zeker een clan hebt als XBL er is, kom dan naarwww.bxc.nl en wordt lid van onze clan IEDEREEN IS WELKOM !!! Btw, Laat ook maar eens weten wat jullie vinden van clan vorming ?
Ik weet nog niet in welke clan ik ga. Ligt er aan wie mij het meeste geld bied. Omdat ze onder de indruk zijn van mijn suprieure kwaliteiten en mij koste wat het kost in hun team willen hebbenzullen deze bedragen wel oplopen
wat is dqat tog met die DBZ namen, waar is de orginaliteit, je eigen fantasie, de diepere betekenis en nee Demon is niet orgieneel btw ik moet mijn naam ook maar veranderen hoe eigenlijk? erm...
Diz een stom initiatief, hoezo Benelux xbox clan :|? Die naam is anti-origineel Hernoem hem naar: rolorob clan danjoin ik oke? Grtz
Hey ik ben al eens eerder op deze site geweest, maar nu is ie vet mooi. ik join meteen. gelukkig heet ie geen rolorob clan. probeer jij maar zo'n site te maken!
Sorry Mate, maar heb die nick nu al ongeveer 6jaar dus ga hem nu nie ineens veranderen omda der zo een hoop kinderen DBZ hebben ondekt en die naam dus vrij vaak voorkomt op het moment :r
Jaja, en naast een fikse kostenvergoeding wil ik ook een vette reiskostenvergoeding want ik rij natuurlijk niet op eigen kosten naar die Xbox Live gaming events toe!
HALLO zijn er mensen met andere clans..topclans.. Voor hoeveel kopen jullie me? want ik weet zeker dat ik het team een handje kan helpen met sport games..
heej BXC gasten, check jullie join forum, jullie kunnen mij echt niet missen in jullie clan, kaliet rulez them all!
We zoeken nog altijd leden, ook mensen die nu nog niet online gamen (die wachten tot XboxLive), "IEDEREEN mag JOINEN" klik hier en ga naar "Informatie"