Jongens ik heb mijn vertrouwen in Ghost Recon teruggewonnen en ben weer volop guerrilla's af aant knallen............ Maar de vraag is word Raven Shield de Ghost Recon beater????? Ik neem aan dat GR te vergelijken valt met RS ondanks het binnen-buiten verschil. (Ik wil hier eigenlijk een Poll van maken, hoe doe ik dat met die nieuwe regel? )
PM een mod en vraag hem of die een poll voor je wilt maken. Ook wat er in de poll moet staan natuurlijk.. Ik hoop persoonlijk dat raven shield toch wat beter wordt hoor
Zoals ik al eerder zei in een ander soortgelijke topic: "Raven Shield is gewoon puur Rainbow Six. Dus een SWAT game. Alleen maar in gebouwen. Hostages redden / terroristen knallen. Ghost Recon gaat over de Special Forces die ingezet worden op groot schalige gebieden. Echt op buiten terrein. Grote uitgestrekte gebieden. Veel terroristen maar ook met voertuigen. Tanks enzo. Je hebt ook andere wapens natuurlijk. Ik vind ze allebei top. Je kan ze niet vergelijken. Ze zijn echt top in het eigen veld. Ik ga voor allebei .. ik was grote fan van de Rainbow Six serie dus Raven Shield gaat me wel bevallen maar GR blijft mijn favo " Het verschil is er echt wel. De manier van spelen ook. Zelfde principe maar toch een totaal verschillend spel. Niet te vergelijken.
Raven Shield word gewoon een heeeeeeeeeeeele goeie Rogue Spear. Ghost Recon lijkt hetzelfde, maar is toch anders. bij GR kan je bv meer snipen dan bij RS, omdat je bij RS grotendeels in kleinere ruimtes zit, en bij GR zit je in de buitenlucht.
Ik moet echt raven shield hebben als die uit is. Alleen denk ik dat de release iets wordt verlengd omdat GR toch een fout gaf met xbox live?
Ik heb gisteren Ravenshield online (PC versie) gespeeld en qua graphics is het top, als je iemand neerschiet zakt hij als een lappenpop in elkaar, de drie multiplayer maps die ik heb gedaan waren wel stoer. Raven shield word het.
idd raven shield heb je tenminste weapon models. dat trek ik zo slecht aan GR. en raven shield is veel mooier. de PC demo was ook kicke.
Ik ben het eens met Goldfish. Raven Shield wordt zeker mooier en zal meer mogelijkheden hebben, maar zelf hou ik wel erg van grote buitenlevels zoals in Ghost Recon. Kortom, het is mij om het even. - Locke
Thx allemaal maar mijn voorkeur gaat uit naar raven shield............. Samen met mijn buddies een huis infultreren waar het andere team zich schuil houdt............. Maar GR is zeker ook top....... mooie buitenlevels Ik kan niet w8 op RS en natuurlijk LotR2
He mensen, ik denk dat ik toch raven shield ga kopen, ik heb eerder vermeldt dat ik niet hou van GR, omdat ik deze te stealth vind, maar raven shield kun je toch ook als een straight up tactical team based fps spelen, door de kleine ruimtes, ik hou wel van tacical FPS, zolang het maar een soort kruising tussen tacical en fps is, zoals een soort kruising tussen GR en SOF2, zoiets wordt raven shield dus of zit ik in die gedachten fout?? Want ik had de indruk dat raven shield wat meer straigt up wordt want als ik zo dingen zie lijkt het erop dat je het ook kan spelen als een soort FPS, dus bewegen en ondertussen dekking zoeken en zo? En ben je na een paar schoten van ee mitrailleur dood???? En ik heb gelezen in de PU dat het plannen eruit is ( gelukkig) en dat je ze dus niet op een grote map de weg moet wijzen en dus gewoon commando's kan geven Ik hoop dat het toch iets voor mij is( kijk naar mijn games onder deze post), omdat het een soort kruising is tussen stealth-straight up, realisme-arcade, ?
Het is duidelijk geen arcade oor. Geen enkele Tom Clancy game is arcade geweest. Je kan zeer weinig .. haast niks incasseren. Daarom heet het ook een tactical shoot'em up. Tactisch bekijken anders ben je dood.
Nee het plannen is er niet uit, het is alleen weer vereenvoudigt. Plannen is nooit verplicht geweest, je kon altijd een plan van de computer gebruiken. Anyways, jij als 'shootergod'met een Quake avatar zal Raven Shield niks vinden. Het is niet al te 'snel' en je bent snel dood. Snel = 1 kogel.
Heb dankzij elitian de roque apear demo gespeeld, vond het vet! Ik rende gewoon naar binnen en gooide een flashbang en schoot de rest neer, zo tactisch is het niet, je kunt best rennen en schieten te gelijk Ben erachter gekomen dat ik van alle FPS houdt, zowel tactical als straigt up als team based, en at mij alleen het plannen vooraf irriteerd, dus de ventjes orders geven Kun je dit bij raven shield helemaal uit schakelen????? En kun je dan simpelen commando's geven? En ik vind dat roque spear demo ( het 1e level denk ik) veel op tactical ops lijktm dus CS? of niet?
Beste mensen. Jullie wijken een beetje af van de vraag hĂȘ. Word RS de GR beater en we hebben het opeens over "wat ik ga kopen" En jorrit, je bent de man van de FPS-ers, wij zijn allemaal game-nerds, maar als je aan komt kakken met thermen als: "straight up tactikal team based fps-er" dan moet je begrijpen dat ik er geen holliebollie van snap. Maar dat leg je me morgen maar uit........... cul8ter