Word

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Reckuuza, 14 okt 2010.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Heb een paar vragen over Word..wat een kutprogramma is dat toch.
    Kan iemand mij helpen?

Heb een aantal tabellen liggend, dus ook op een liggende pagina.
    Hoe zet ik die in een compleet project, die allemaal staande pagina's bevat?
    Dus zo bijvoorbeeld:
    blz 1 t/m 5 staand, blz 6 liggen met het tabel, blz 7 en verder weer staand..dan weer blz 21 met liggende tabel, daarna weer blz 23 en verder staand..
    kan dit wel?

En hoe zet ik het volgende neer?
    Ik wil bij de inhoudsgave, dat als je daar op een paginanr klikt, dat je ook meteen naar die pagina sprint. Autopmaak heet dat toch ofzo?

Word suckt.
    Alvast bedankt!

2. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Eerste vraag heb ik al gevonden!
    De tweede?

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van de software de schuld te geven zou je misschien eens naar je eigen kwaliteiten moeten kijken.

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Helemaal gelijk in man, maar kan jij mij dan het volgende verklaren?
    Als ik een ander Word-bestand invoeg in m'n bestaande Word bestand wordt dat Word-bestand dat ik invoeg helemaal verkracht, letters worden opeens van times new roman ipv calibri , koppen worden groter etc.
    Volgens mij ligt dat niet aan mijn kwaliteiten.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je iets bovenin bij stijlen ingesteld, maar er bestaat ook nog zoiets als plakken speciaal. Ligt duidelijk aan jouw kwaliteiten.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Geen idee, zie die functie niet, zit die wel in Word 2003?
    Koop binnenkort wel de nieuwste, die vind ik veel relaxter.
    Enfin, maakt niet uit.
    Thanks Ferron :)
    Misschien dit topic behouden voor meerdere problemen van anderen in de toekomst? Anders mag ie gesloten worden.

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Edit: nou werkt nog steeds niet..is t wel mogelijk met 2003? 8)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat als je zoekt op Automatische Inhoudsopgave?

10. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt. Er is een soort ongeschreven regel in de interaction design wereld (zorgen dat programma's gebruiksvriendelijk en lekker werken) en dat is dat dat als gebruikers moeite hebben met je programma, de schuld bij jou (als ontwerper) ligt.

Je moet er namelijk vanuit gaan dat mensen dom zijn. Dit klinkt misschien wat overdreven en wil niet meteen zeggen dat de topicstarter dom is, maar het wil zeggen dat je ervan uit moet gaan als interaction designer dat je regelmatig gebruikers zult hebben die iets niet zullen snappen, dit weet je van te voren al en dus moet je hier dus rekening mee houden.

Maargoed interaction design als een vakgebied opzich is een redelijk nieuwe visie en wordt nog lang niet overal toegepast.

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over Word, zoveel makkelijker kunnen ze dat niet maken hoor. 8)

12. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijker niet, wel duidelijker.

Maargoed ik verkondig hier ook maar wat ik in de collegebanken heb geleerd :+(hoewel ik het wel mee eens ben)

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich heb je wel gelijk, maar de schermafbeelding van de topicstarter zegt voor mij al genoeg.;)

14. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje kortzichtig niet? Kwaliteiten afleiden aan een schermafbeelding. Ik zit zelf ook vaak genoeg te kutten met WORD, terwijl ik volgens mijn schermafbeelding over genoeg 'kwaliteiten' zou moeten beschikken.

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je de verkeerde conclusie uit mijn zin hebt getrokken. Ik leid geen kwaliteiten af aan een schermafbeelding. Echter als iemand een schermafbeelding van Oh Oh Cherso gebruikt of een foto van Wilders of iets dergelijks, in combinatie met het schelden op een programma dat gewoon werkt, dan zal ik minder snel bereid zijn om een goed, serieus antwoord te geven.

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  16. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Dus eigenlijk ben je soort waarzegger? Je kan aan de hand van een avatar zien hoe inteligent iemand is en wat voor persoon het is?
    Doe eens bij die van mij :+
    Edit: verdomme edit hij even snel z'n uitspraak

Ontopic:
    De inhoudsopgave die jij bedoeld gaat is volgens mij niet mogelijk in 2003. In 2007 gaat het wel bij het tabblad verwijzen

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mijn eerdere post verwoordde mijn mening niet goed, met de edit wel. Dit heb ik overigens al gedaan voordat er ook nog maar een reply was. Met jouw edit lijk ik nu een of andere misdadiger die gauw zijn bekentenis terugneemt, maar dit kan aan mij liggen. Ik neem niet aan dat je dit opzettelijk zo bedoeld heb.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat probleem met die inhoudsopgave los je op door met hyperlinks en bladwijzers te werken. Voorbeeld:

- Ga naar pagina 3 en selecteer de 3. Klik op Invoegen >> bladwijzers en geeft je bladwijzer een naam (3 bijvoorbeeld) en klik op toevoegen.
    - Ga daarna naar de inhoudsopgave en selecteer de 3 die je daar hebt staan en doe rechtermuisknop hyperlink. Dan kies je daar voor de knop bladwijzer en daar selecteer je dan de, net aangemaakte, bladwijzer.
    - Klik op OK en met Ctrl+muisklik werkt je link.

19. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    {OFF TOPIC}Als je niets on-topic erover kan zeggen, en de topicstarter niet kan helpen, post dan gewoon geen reply.
    In mijn thread ook een nutteloos antwoord van jou.

Ga lekker gamen ofzo

(excuus naar topic starter)

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79

Deel Deze Pagina